UNESKO Nedelja medijske pismenosti - Šta kažu istraživanja: Nova pismenost u novom dobu

Promene su oko nas. One su zaštitni znak novog doba. Milenijalci su odrastali uz nekoliko TV stanica,koje nisu čak ni emitovale 24 sata programa,i satelitskom antenom (ako su imali sreće, dok mladi od 12. godine odrastaju uz mobilni telefon. I na njemu imaju svet na dlanu

Internet je velika prednost. Internet je i izazov za novu pismenost. Za mlade je to zajednica vrednosti, za stare nepoznanica i opravdanje za brojne neuspehe. Za ogromnu većinu to je neminovnost i šansa za nove biznis modele. Medijski pejzaž je dramatično promenjen i menja se i nekoliko puta godišnje. Pre tri godine smo obasipani studijama o milenijalcima i dok većina populacije nije razumela ko su oni, došla je generacija Z. Neko kaže i tačskrin generacija. Snalaženje u fragmentiranom medijskom okruženju, uz dostupnost tehnologija i novih društvenih mreža, trajno menja i naše medijske navike. Uz sve prednosti, snalaženje bez sposobnosti za razumevanjem, može da dovede do brojnih izazova.

Moderatorka: Nada Gogić

Gosti: Robert Čobanm osnivač i predsednik Color Press Group, Ana Mirković, psihološkinja i direktorka Digital Communication Institut, Vanja Bahilj, kopirajterka i kolumnistkinja, Bojan Klačar, istraživač i izvršni direktor Cesida.

Repriza, 31. oktobar u 03:55