Од Београда до Новог Сада возови ће ићи 200 километара на сат

Изградња деонице брзе пруге од Старе Пазове до Новог Сада дужине преко 40 километара тече по плану, а у овом трентку урађено је више од 53 одсто укупних радова. Најизазовнији делови, вијадукт и тунел, већ су 80 одсто готови, а изграђено је и 35 километара колосека. Директор огранка "РЖД интернешенел" у Србији Мансурбек Султанов каже да ће радови бити завршени у року, до септембра 2021. године.

Директор огранка "РЖД интернешенел" у Србији Мансурбек Султанов истиче да радови теку по плану.

"Добио сам извештај да је вијадукт 87 одсто готов, а тунел 83 одсто, што је потпуно у складу са динамиком радова", наводи Султанов.

Каже да је највише потешкоћа у изградњи задавала уникатна геологија терена.

"Са десне стране нам је Дунав са блатом, а са леве стране Фрушка гора са клизиштима. Да бисмо издржали то све, на дужини од три километра имамо 40 километара шипова у земљи", објашњава Султанов.

Каже да се тренутно ради на распонској конструкцији.

"Ово нам је десета деоница коју градимо у Србији и сви наши пројекти су завршени или на време или пре рока. Септембар 2021. године је рок за статичка и динамичка испитивање спремног објекта", истиче Султанов

Најављује да ће тунел код Чортановаца бити спојен већ у априлу, а да после тога остаје завршетак свих других радова и полагање колосека.

Брзина возова до 200 километара на час

Мансурбек Султанов је потврдио је да ће брзина којом ће се возови кретати овом деоницом износити до 200 километара на сат.

"Ово јесте крак Коридора 10. Србија хоће да буде и биће на истом или вишем нивоу у односу на своје комшије. Први пут ће у Србији бити имплементирани системи за безбедност и управљање саобраћајем зато што када воз иде таквом брзином, машиновођа већ не може да прати све визуелно", објашњава Султанов.

Ускоро би требало да почне и изградња новог модерног диспечерског центра Железница Србије.

"Радови су већ кренули прошле године и прва фаза радова је завршена. Сада планирамо још неке догађаје који би обележили почетак тог пројекта", каже Мансурбек Султанов

Истиче да је завршено и 77 километара у оквиру пројекта модернизације пруге Београд–Бар.

број коментара 19 Пошаљи коментар
(четвртак, 20. феб 2020, 00:30) - anonymous [нерегистровани]

@znam gradivo

Ne znaš ti ništa, ne vracamo se jer ovde sve funkcioniše i jer živimo dostojno svome radu.

(среда, 19. феб 2020, 23:35) - Раша [нерегистровани]

знам градиво

Па што се не вратите сви ви који живите у Немачкој кад је по вама тамо све скупо!?

(среда, 19. феб 2020, 21:11) - STOJANOVIC, SR Nemacka [нерегистровани]

Masinovodja u Nemackoj

Kakvi 2900 ili 4000 neto?
Pocetna plata jednog masinovodje u Nemackoj je 2386, 42 evra brutto.
Sa poreznom klasom 3, ozenjen, dvoje dece i bez velikih poreznih otpisa ostaje
odprilike izmedju 1700 evra. Posle svih izdataka stan grejanje,struja, auto, osiguranja itd. Ako vam ostane 100 evra za sparanje ,super ste.
U Nemackoj je proslo vreme gde je jos moj otac mogao da uspara po 400 maraka. To je proslost.
U ovom slucaju je jedino dobro sto za vreme obuke 9 meseci u DB ( Nemacka zeleznica) dobijate ne ucenicku platu nego kao pravi radnik.
Ja sam dugogodisnji masinovodja koji radi u jednoj svetskoj firmi gde su plate za tu struku sve iste .
2900 neto mogu samo da dobijem sa 2 nocne smene i 6 sati prekovremenog rada.
Zato narode!, nemojte vise nasedati na bajke nekih ko dolazi na odmor sa Mercedesom ili BMW i prsi se tamo.
To moze ovde svako da kupi na kredit.
Kad se vrate onda jedu ovde ajvar i sir.

(среда, 19. феб 2020, 20:40) - anonymous [нерегистровани]

Lepo lepo

A šta bi sa prugom Novi Sad - Subotica?
Prosečna brzina je 20- 40km na sat.

(среда, 19. феб 2020, 20:28) - anonymous [нерегистровани]

Voz...

Zivim u Nemackoj i vec 12 godina vozim Tramvaj a zaradim mesecno oko 2500 netto naravno Steuerklasse 3 (oni koji ovde rade znaju sta znaci) a Masinovodje koji voze Regionalne Vozove naravno zaradjuju vise od mene mislim oko 300 ili 400 netto, a oni koji voze ICE zarade 3500 do 4000 € netto jer oni imaju posebni Ausbildung od 2 godine a naravno jesu radna mesta sa punom odgovornuscu to mora svako da zna. Pozdrav

(среда, 19. феб 2020, 19:21) - Andreja [нерегистровани]

Vauuuu

Ha ha ha ha ha ha ha ha
Izbori, izbori, izbori...

(среда, 19. феб 2020, 17:35) - Radojlo [нерегистровани]

@Ovo mi je ulepšalo veče:

Nije na cumur pogon,nego na struju.Za tebe je 200kmh neverovatna brzina.

(среда, 19. феб 2020, 17:29) - Ulmer [нерегистровани]

@Re: Voz

Bas tako je kako si napisao,nek si im rekao,imao bih i ja nesto dodati,al' necu,dovoljno je ovo tvoje u komentaru.

(среда, 19. феб 2020, 17:27) - anonymous [нерегистровани]

Komentar

Dobro se zivi u Nemackoj. Da nije tako ne bih toliki ljudi tamo odlazili.

(среда, 19. феб 2020, 17:17) - Ћумур погон! [нерегистровани]

Ovo mi je ulepšalo veče:

"Од Београда до Новог Сада возови ће ићи 200 километара на сат"-А кочење до Суботице!