Добра вест за све који се возе ГСП-ом

Београдски Секретаријат за саобраћај наводи да су нове жуте траке у престоници уведене како би се убрзао саобраћај. И док то возачима приватних аутомобила не одговара, сви који се возе аутобусима ГСП-а могу да се радују.

Возачи путничких аутомобила не могу више да се крећу истим путањама као раније јер су уведене нове жуте траке.

Ипак, та одлука Секретаријата за саобраћај има предности за оне који се возе возилима ГСП-а.

Милан Божовић са Саобраћајног факултета истиче да то није непозната мера.

"То је позитивна одлука за ГСП, али за остале јесте проблем јер ће се смањити капацитет саобраћајница", наводи Божовић.

На замерке да не би смело да буде жуте траке на ауто-путу кроз Београд, Божовић наводи да то ни није ауто-пут, и да је жута трака замишљена како би се њоме кретала возила хитних служби.

Због вожње жутим тракама 18.000 возача платило је казну 2018. године.

број коментара 12 Пошаљи коментар
(уторак, 28. јан 2020, 19:25) - Nenad [нерегистровани]

Ostani

Kao narod smo takvi, tvrdoglavi, prkosni, hrabri, ludi i ne poštujemo ono što nam drugi "prodaju" kao propise, ne poštujemo pandure koji te propise sprovode, ne poštujemo "samozvane" autoritete i zato je tako.

(уторак, 28. јан 2020, 09:31) - anonymous [нерегистровани]

jalova argumentacija

Dve tri recenice koje u svom tumacenju propisa izgovori nekakav sluzbenik ne mogu biti pravi razlog za farbanje (jos jednom) autoputa kroz Beograd. Sam intervjuisani sluzbenik potvrdio je davnu zamisao onih koji su projektovali autoput kroz zemlju a to je da ova deonica koju on proglasava za "ne-autoput" jeste bila zamisljena kao autoput kroz Beograd. On to i jeste i kao takav se koristi masovno. Guzve u spicevima i obavezna popunjenost trece zaustavne trake na samom autoputu jesu svakodnevica i stvarnost pretrpane prestonice. Kada bi sva vozila bila kanalisana u dve trake to bi bio pravi haos. CIlj ovih nasilnih mera vlasti jeste pokusaj teranja ljudi da odustanu od vozila, a sve zbog zagadjenja, kojim su gradjani bili izlozeni. Nisam siguran da su ljudi u gradskoj upravi svesni moguceg masovnog nezadovoljstva i eventualne pobune/neposlusnosti vozaca itd. Zagadjenje i dnevni dolazak zaposlenih u prestonicu je potrebno resavati sistemski - otvaranjem preduzeca van Beograda u okolnim mestima i gradovima a ne uzimanjem mita i stranackim nepotizmom. to je uzrok zagadjenja i tolikih kola u Beogradu a ne stara vozila ili samovolja nekog vozaca

(уторак, 28. јан 2020, 09:23) - anonymous [нерегистровани]

kontrola

Bar sest meseci intenzivne kontrole bi promenilo ponasanje vozaca.

(уторак, 28. јан 2020, 08:53) - anonymous [нерегистровани]

Alo strucnjaci!

Cim je 18.000 platilo kaznu, znaci da kazne nemaju efekta.
Ili povecati kazne ili ih ukinuti.

(уторак, 28. јан 2020, 08:34) - anonymous [нерегистровани]

Жута трака

Ајде прво поставите камере изнад свих жутих трака, па онда ово има смисла- трамвај ујутру не може да прође кроз В. Степе звог колоне обичних аутомобила који возе шинама (дакле у жутој траци). Јавашлук!

(уторак, 28. јан 2020, 08:23) - anonymous [нерегистровани]

Dokon pop i jarice krsti

Ovo je vrlo vazna tema bez koje ne bi mogli da zivimo. Vaznije ovo od odlaska mladih,bednih zivota i svega drugog.

(уторак, 28. јан 2020, 06:34) - anonymous [нерегистровани]

zagadjenje vazduha

GSP je atraktivniji postaje pa ce biti za manje automobila na ulicama.
Manje automobila manje zagadjenje vazduha.
Manje prodatog goriva manje zagadjenja vazduha.

(уторак, 28. јан 2020, 00:47) - anonymous [нерегистровани]

Neverovatno je kolika je (ne)savest nasih ljudi!?!

Jedini nacin da se u Srbiji ljudi prevaspitaju jeste VISOKE kazne. Nisu nasi ljudi gluplji od ostalog civilizovanog sveta nego su bahati i silni. Rezlog tome je sto su umislili da mogu da rade sta god hoce i da ne snose nekakvu odgovornost. "Pomoc prijatelja", kuma, i jos ko zna koga je veoma uobicajena pojava, sto u prevodu znaci KORUPCIJA mora da se iskoreni. Visoke kazne se moraju primenjivati sve dok se ljudi ne opamete i shvate da moraju da se ponasaju onako kako dolikuje normalnim ljudima u civilizovanom svetu (jer to mi ustvari i jesmo. Zar ne?).
Pozdrav iz dijaspore.

(уторак, 28. јан 2020, 00:05) - anonymous [нерегистровани]

Re: Smejurija

Ne razumeš kako funkcioniše američki sistem vlasti. Nije cilj eliminisati kriminal nego ga reketirati. Dakle, kazne su smešne da bi što više ljudi platilo kaznu, a da bi i dalje mogli da računaju da će puno ljudi da je plaća ubuduće, odnosno da kazne nisu dovoljno visoke da odvrate nekoga od te prakse. Razumeš? Možda paradoksalno, kazne će povećati možda tek ako ogromna većina počne da poštuje pravila, jer će onda teško neko za te jadnike da pokreće demonstracije i viče "pravda za XY".

(уторак, 28. јан 2020, 00:04) - Зозон [нерегистровани]

Ма најбоље ...

да се укине саобраћај скроз и да свим аутомобилима забраните да возе. Сви на бициклове и то ће једино решити проблем собраћајних гужви у Београду.