Џорџ се "прошетао" до противничког коша, судије без реакције

Добро је познато да се кошаркашка правила у НБА лиги интерпретирају слободније, нарочито када је грешка у корацима у питању, што је искористио Пол Џорџ и прошетао се до противничког коша.

Клиперси су савладали екипу Мемфиса са 124:97, чиме су задржали треће место на табели Источне конференције, али ће утакмица остати упамћена по "шетњи" Пола Џорџа.

Ол-стар играч је успешно завршио један контранапад своје екипе закуцавањем, чему је претходила очигледна грешка у корацима америчког крила.

Ипак, судије се нису огласиле, кош је уредно признат, после чега се на друштвеним мрежама још једном повела полемика о кошаркашким правилима и њиховој примени у најјачој лиги на свету.

Најзанимљивије од свега је што се ситуација догодила на самом почетку меча, а не приликом високог вођства неког тима у финишу утакмице.

број коментара 1 Пошаљи коментар
(уторак, 25. феб 2020, 17:58) - Срђан [нерегистровани]

Tо је потпуно безвезе

Ако постоје нека правила у неком спорту она треба да се поштују, јер нису установљена безразложно. И у кошарци, као и у економији и политици, неке земље нам сваког дана показују да не верују у правила и у законитост, тј. да због спектакла и финансија спорт, у овом случају кошарка, трпе. Барем мени то тако изгледа.