RTS najgledaniji i u septembru

Prvi program Radio-televizije Srbije je i u septembru bio najgledaniji televizijski program, sa 21 dobijenim danom i ostvarenim rejtingom od 3,6 odsto.

U periodu od 1. januara do 30. septembra ove godine (272 dana), Prvi program RTS-a je čak 218 dana bio najgledaniji.

Najgledanija emisija od početka ove godine je polufinalna utakmica Evropskog prvenstva u košarci između Srbije i Litvanije emitovana 18. septembra na RTS1. Rejting emisije je 21,1%, a udeo u gledanosti 51,6 odsto, što znači da je svaki drugi gledalac televizije u vreme emitovanja te utakmice bio uz Prvi program RTS-a.

Od deset najgledanijih emisija tokom septembra, čak devet je emitovano na RTS-u, a na rang-listi, 50 najgledanijih emisija u septembru više od polovine (32) su emisije Prvog programa RTS-a.

Pored prenosa sportskih takmičenja u košarci i fudbalu koje su građani Srbije sa velikim interesovanjem pratili na Prvom programu RTS-a, na rang-listi najgledanijih su i emisije drugih žanrova: informative (Dnevnik u 19.30, Oko – intervju, Oko ekonomije, Oko magazin, Dnevnik u 23.00, Beogradska hronika, Sednica Vlade Srbije – ukidanje kontramera prema Hrvatskoj, Jutarnji dnevnik RTS-a), zabavne (kviz Slagalica), domaće igrane serije (Selo gori a baba se češlja i Vruć vetar), i dokumentarne (Sasvim prirodno).

Televizije koje su u septembru zauzele drugo i treće mesto po gledanosti (TV Pink i TV Hepi) ostvarile su visoke rejtinge zahvaljujući rijaliti programima. Zapaža se da je gledanost ovih emisija u prvom mesecu emitovanja znatno manja u poređenju sa gledanošću prethodnih serijala.

Javni medijski servis se ponosi svojom žanrovskom raznovrsnošću i ističe da je jedina domaća televizija koja postojano neguje 13 televizijskih žanrova, od dečjeg, obrazovnog, dokumentarnog, do zabavnog i informativnog programa.

Medijski javni servis Srbije nastavlja da emituje sadržajno najraznovrsniji televizijski program namenjen svim grupama stanovništva Srbije i svojom ponudom uspeva da postigne najbolje rezultate po svim parametrima (produkcijskim i kad je reč o gledanosti).

Izvor podataka: AGB Nielsen Audience Measurement 

broj komentara 1 pošalji komentar
(nedelja, 29. mar 2020, 00:11) - Budimir [neregistrovani]

Nepoštovanje

Jedino što možemo da uradimo da se poštuju mere struke jeste da non stop pokazujemo narodu video klipove recimo iz Milana, gde se tačno vidi koliko je opasan i odvratan po zdravlje Corona virus. Treba non stop puštati video na svim televizijama. Zagarantovana će biti disciplina.