Rečeno i prećutano

Inkluzivno obrazovanje treba da obezbedi kvalitetno obrazovanje svoj deci, bez obzira na njihove različitosti.

Prema usvojenom opredeljenju za inkluziju, odluku o tome da li će dete biti upisano u redovnu ili u školu za obrazovanje učenika sa smetnjama u razvoju donosi isključivo roditelj. Redovna škola ne sme da odbije upis deteta, dok su "specijalne" škole dužne da pruže deci istu vrstu podrške kao i redovne. Ipak, posle deset godina iskustva inkluzivnog obrazovanja u Srbiji, brojne studije pokazuju da postoje veoma neusaglašene i neujednačene prakse, efekti i stavovi o rezultatima inkluzije.

Gosti: Vesna Šaponjić iz grupe za socijalnu inkluziju ispred Ministarstva obrazovanja,

Ana Živulović, socijalni radnik humanitarne organizacije "Dečije srce",

Dario Rosi predsednik udruženja "Autizam - pravo na život" i otac deteta s autizmom.

Autor i voditelj Dijana Ivanović.

broj komentara 0 pošalji komentar