Импровизоријум

Музика трија Очибоноаме

Одлука јапанског алт саксофонисте Макота Кавашиме да напусти форму реситала, као најчешћи вид уметничке експресије и препусти се изазовима сарадње са бас гитаристом Луисом Инагеом и бубњарем Наотом Јамагишијем у оквиру трија Очибоноаме, звучно је документована у галерији Јаманекокен у јапанском граду Огосе, почетком августа прошле године. Кавашимина властита продукција Homosacer Records је у фебруару објавила истоимени компакт-диск.

Француски композитор, музичар и продуцент Мишел Анрици у својој недавно објављеној књизи Micro Japon која доноси пресек дешавања на јапанској андерграунд сцени, примећује да музика Макота Кавашиме ствара лук између грчевите лепоте и запаљивог насиља. У том духу, ова тројка цикличним променама курса којим се креће, напредује и мења свој израз, динамички одзвања, да би на крају конвергирала ка тишини.

Аутор емисије Миленко Мићановић