Čitaj mi!

Policija mu zaplenila automobil 30 sekundi nakon što ga je kupio

Vlasniku „reno megana“ u Nortemptonu oduzet je automobil čim ga je izvezao iz salona u kojem ga je kupio.

Čim je izašao sa parkinga salona, ponosni vlasnik je svojim novim ljubimcem zamalo udario u parkiran policijski automobil.

Kada su ga policajci zaustavili, ubrzo su saznali da nije osigurao svoj novi „megan“, zbog čega mu je zaplenjen tek nekoliko minuta nakon što ga je kupio.

Policija okruga Nortemptonšir trenutno sprovodi kampanju bezbednosti na putu, a istraživanja su pokazala da neosigurani vozači češće učestvuju ili izazivaju sudare i prave druge saobraćajne prekršaje.

Od kada je kampanja počela, policija engleskog okruga zaplenila je 64 automobila zato što nisu osigurana i 19 zato što vozači nisu imali dozvole.

broj komentara 7 pošalji komentar
(četvrtak, 26. nov 2020, 16:27) - Markovljev [neregistrovani]

Od svakog pomalo

Od svih komentara uzeo bih od svakog po malo. Da na zapad od Srbije je to benevolentnije sa osiguranjem, ali zato i mnogo komplikovanije kad vas ošteti neko ko je našao jeftino obavezno osiguranje, pa treba mečku da rodite da ostvarite štetu i dobijete popravljeno vozilo. Istina je i da se nečekaju sati i sati ispred šaltera za registraciju, ali se registracija smatra produženom u momentu kada ste prošli Tehnički pregled, plus osiguranje i gotovo. Nema dažbina za Opštinu, Pokrajinu i Državu, uplate za ekologiju i sličan harač.

(četvrtak, 26. nov 2020, 15:15) - anonymous [neregistrovani]

Bas suprotno.

Ta istrazivanja su zastrasivanja i jedna najobicnija glupost,svakako da je bolje (po zakonu) da ima osiguranje,jer necu nikoga da jurim posle za nadoknadu ,ako je kriv.

(četvrtak, 26. nov 2020, 15:10) - anonymous [neregistrovani]

U cemu je problem

Nije samo on kriv nego i diler,i cim bude kupio osiguranje dobice auto nazad.

(četvrtak, 26. nov 2020, 14:26) - Горан [neregistrovani]

Осигурање и регистрација

Није у свим државама исто као у Србији. Ви не морате да имате осигурање када купујете аутомобил и када га региструјете, довољно је да у одређеном року након регистрације закључите уговор о осигурању. Такође, преноси власништва су обавезни, и одраде се за пар минута у пошти или код осигуравајућег завода - без полиције, и нема вожње на потврду, одобрење и сличне глупости. А, ово о томе да су бахатији они који имају осигурање: Када сте виновник у некој саобраћајној несрећи, премија коју ћете плаћати следећег обрачунксог период ће бити за најмање трећину већа од актуелне, а сва осигуравајуће фирме имају приступ даттотеци. Једино је у Србији могуће скакати са једног на друго осигурање и плаћати исту премију без обзира колико сте несрећа изазвали или колико година возачког искуства имате. Али, ви у Србији увек зназе боље!

(četvrtak, 26. nov 2020, 14:26) - anonymous [neregistrovani]

Samo jednom na šalter u doba najveće zaraze

Da li može neko da ovim mudracima objasni da ako "samo jednom" ode pola moliona ljuda na "čak 360 šaltera" da je to 1400 ljudi po šalteru, to je do nove godine po oko 50 ljudi - kontakata dnevo po šalteru, ili oko 17 hiljada kontakata dnevo. Ovo je strašno da novinar ne pita stručnjaka i Anu Brnabić, pa za svaku glupost se i dalje mora ići po institucijama od komunalnih firmi, preko uprave do biroa i socijalnog. Što već jednom nwko ne kaže da su to glavni pokretači zaraze a ne klubovi koji odavno ne rade. Uostalom u klub se ne mora ići, a ako ne platite račun koji slučajno nije stigao, morate na šalter, inače ide kamata a i izvršioci rade punom parom...

(četvrtak, 26. nov 2020, 12:58) - anonymous [neregistrovani]

Bas suprotno!

Svako istrazivanje je pokazalo da upravo osigurani vozaci voze bahato, jer ce osiguranje da plati u slucaju sudara. Slicna istrazivanja postoje u vezi uklanjanja semafora: kada odgovornost predje na svakog pojedinca tj vozaca, oni vise paze sta rade.

(četvrtak, 26. nov 2020, 11:47) - m [neregistrovani]

Osiguran

Nije jasno "nije osiguran"? Nema kasko ili obično osiguranje? Plus nemaju dozvolu???

div id="adoceanrsvdcfhklggd">