Čitaj mi!

Zašto je organizaciju luksuznih manifestacija Martino Krespi zamenio puževima

Kada posao vredan šest miliona evra godišnje pandemja zaustavi potpuno, ne treba sedeti i očajavati, poručuje Martino Krespi, vlasnik nekada vodeće milanske agencije za organizovanje luksuznih događaja. On je rešenje pronašao u puževima.

Od luksuznih prezentacija i manifestacija do puževa – između toga, pandemija koja je preokrenula živote i karijere. To se dogodilo vlasniku milanske agencije za organizovanje događaja sa crvenim tepihom, piše Hafington post na italijanskom.

„Tokom 2019. godine organizovao sam 180 događaja, jedan na svaka dva dana. Moja agencija je pre koronavirusa imala promet od šest miliona evra godišnje“, kaže Martino Krespi.

Budući da mu je pandemija potpuno eliminisala posao, jer odjednom nije bilo moguće organizovati Filmski festival u Veneciji, Sajam nameštaja u Milanu, predstavljanje novih proizvoda luksuznih brendova poput „Bulgarija“, Krespi je spas pronašao u uzgajanju puževa.

Uz arije Verdija i Pučinija, a prema strogim propisima o održivosti puževa, bivši vlasnik agencije, zajedno sa nekoliko prijatelja, uzgaja milion i po puževa na hektar i po zemljišta.

Preduzeće, rođeno gotovo slučajno, prema Krespijevoj oceni predodređeno je da bude uspešno.

„Želim da postignemo da puž bude 'kul', praveći nešto što ranije nije viđeno. Ponekad se čak i nedaće mogu pretvoriti u velike prilike. Bio sam jedan od mnogih radnika koje je kovid uništio, ali ovi puževi su mi vratili nadu“, objašnjava novopečeni proizvođač puževa.

Uzgoj puževa je sve interesantniji i zastupljeniji biznis u Italiji, a sa 1.100 farmi ova zemlja je glavni proizvođač u Evropi. Slede je Španija i Grčka.

Tržište ima ogroman potencijal, jer su puževi zdraviji odgovor na svetsku potražnju za životinjskim proteinima, dok njihovo uzgajanje imaju vrlo nizak uticaj na životnu sredinu jer otpada gotovo i nema.

broj komentara 0 pošalji komentar
div id="adoceanrsvdcfhklggd">