Čitaj mi!

Rijanina luksuzna modna linija posle dve godine odlazi u zaborav

Luksuzna modna scena definitivno je u defanzivi. Deo ponude Rijaninog „Fentija“, još jedna je ekskluzivna linija koja je ukinuta.

Modna linija popularne pevačice, lansirana 2019. godine, ušla je u istoriju kao prvi luksuzni brend koji vodi crna žena, javlja Gardijan.

Oslanjajući se na glad novih generacija za inkluzivnošću i raznolikošću, Rijana je bez napora osvojila pripadnike generacije Zed.

To je ujedno bila tek druga luksuzna modna kuća koju je francuski konglomerat LVMH pokrenuo od nule. Prva je bila sinonim elegancije, luksuza i visoke mode, kompanija „Kristijan Lakroa“, 1987. godine.

Nakon nagrada za luksuzni ogranak kuće „Fenti“, iznenađujuće je da je Rijanina ekskluzivna modna linija delimično žrtva pandemije.

Brend poznat po obući, odevnim komadima od teksasa i naočarima borio se sa problemima u snabdevanju, a pevačica koja živi u Sjedinjenim Američkim Državama nije mogla da putuje kako bi sarađivala sa pariskim modnim timom.

Tokom konferencije za medije održane u oktobru, glavni finansijski direktor konglomerata LVMH, Žan Žak Gujoni, nagovestio je da luksuzna linija brenda „Fenti“ ima problema kao i svaka druga mlada linija.

„Počeli smo u potpunosti od nule. Očigledno imamo veliku pomoć od Rijane, ali rekao bih da je linija još u fazi stvarnog definisanja ponude“, istakao je Gujoni.

Jedan od važnih faktora je svakako bila i cena koja je bila iznad onoga što su Rijanini obožavaoci mogli da priušte. Na primer, farmerke su koštale oko 340 evra.

broj komentara 0 pošalji komentar
div id="adoceanrsvdcfhklggd">