Читај ми!

Амазон отвара високотехнолошку интерактивну продавницу одеће

Амерички гигант онлајн трговине, „Амазон“, најавио је да ће отворити прву невиртуелну продавницу одеће. То ће такође бити прва интерактивна продавница на свету кроз коју ће купца водити апликација.

Најављена продавница „Амазон стајл“ у близини Лос Анђелеса биће мања од традиционалне робне куће (мање од 3.000 квадратних метара), али ће зато, заузврат, понудити низ других погодности. На пример, купци ће моћи да скенирају било коју ставку која им се свиђа помоћу Амазонове мобилне апликације како би испробали жељену боју и величину.

Већина одеће ће бити смештена у задњем делу продавнице, а само један узорак сваког артикла ће бити изложен. Да би испробали одећу, купци ће се преко апликације пријавити за кабину у коју ће узорци бити допремљени.

Просторија, коју је директорка „Амазона“, Симоина Васен, назвала „чаробни орман“, далеко је већа од просечне кабине, према промотивном видеу који је „Амазон“ поделио на Твитеру.

Има екран осетљив на додир који омогућава купцима да затраже више артикала, који се испоручују директно у двострани орман не ометајући купца у испробавању одеће.

Екран осетљив на додир такође функционише и као виртуелни модни саветник, нудећи предмете који би могли да прате одабрану одећу и води евиденцију о одећи коју је купац скенирао како би персонализовао препоруке.

„Не бисмо се укључивали у физичку малопродају да не сматрамо да можемо значајно да побољшамо корисничко искуство“, додала је Васен, коментаришући концепт продавнице.

Према њеним речима, „Амазон“ ће у новој радњи понудити стотине познатих брендова, али до сада није објављен ниједан пример. Још увек није објављен ни датум када ће продавница почети са радом.

„Амазон" је имао 611 продајних места у Северној Америци још од 31. децембра 2020, али ниједна од њих није била конкретно продавница одеће. Компанија је израсла у највећу америчку модну малопродају откако је почела да онлајн продаје одећу 2002. године.

У међувремену, технологија интерактивне куповине није сасвим нов концепт за продавнице одеће. Нике продавнице, на пример, дозвољавају онима који користе „Најки“ мобилну апликацију да скенирају кодове на ципелама и одећи док разгледају како би их наручили за пробање.

Брендови одеће „Реформејшн“ и „Американ игл“, између осталих, такође нуде различите помоћне опције. Међутим, за сада се чини да их је „Амазон“ све објединио.

број коментара 1 Пошаљи коментар
(петак, 21. јан 2022, 22:28) - anonymous [нерегистровани]

Meni bi odgovarao nekakav skener na ulazu

Kada bi na ulazu u prodavnice odeće bio skener koji bi skenirao tačno u broj sve što mogu da nosim ja bih bio baš zadovoljan tom uslugom. A u prodavnici da uz pomoć mog telefona kada okrenem kameru ka garderobi tačno pokaže ono što je meni taman. Tako ne bi nečiji testisi prethodno dodirivali garderobu koju želim da obučem, a sve bi išlo brže i bolje.