Читај ми!

Шоу мора да се настави, а „Амазон“ ће се постарати за рефлекторе

Моћ заједништва и људски дух су несаломиви, а божићни и новогодишњи празници не би требало да прођу без поклона, поручују уз емотивни рекламни спот из „Амазона“, водеће светске компаније за интернет продају.

Ово је прича о младој играчици чији дух и истрајност побеђују изазове 2020. године уз малу помоћ породице и заједнице, наводи се у опису божићне рекламе технолошког гиганта „Амазона“. 

Порука спота је да се шоу мора наставити, измењен у складу са околностима, али да се мора даље уз подршку заједнице.

То би требало да наведе купце широм планете да упркос карантину размишљају о божићним поклонима и, наравно, уместо да их бирају по омиљеним трговинама и тржним центрима, овог пута поруче преко интернета.

„Амазон“ у пуној брзини јуриша ка, како је то Џеф Безос описао, „празничној сезони без преседана“. 

Док се широм света безброј малих и великих предузећа затвара због утицаја пандемије, а још толико бори да изменама одржи у тржишној игри немилосрднијој него икада пре, „Амазон“ је кроз пандемију имао невероватан скок профита

То се десило упркос чињеници да су милијарде долара уложене на мере које диктира коронавирус: набавка заштитне опреме за запослене, појачано чишћење објеката и повећање плата. 

За последњи квартал ове године, компанија је планирала и ангажовање додатних 100.000 сезонских радника. 

број коментара 2 Пошаљи коментар
(понедељак, 23. нов 2020, 17:36) - Александра [нерегистровани]

Питам се....

Због чега Амазон и даље не врши доставу у Србију?

(понедељак, 23. нов 2020, 13:33) - Огњен [нерегистровани]

Супер!

Одлична реклама. Цео филм је стао у та 2 минута, а опет су постигли и да рекламирају шта су хтели. Од оваквих треба да уче наши маркетиншки стручњаци.