"Најк" патике више нећемо куповати у радњама, онлајн трговина цвета

Америчка мултинационална Компанија „Најк“, постоји већ 56 година и очекује се да ускоро пређе на онлајн продају својих производа.

Током пандемије компанија је забележила огроман пораст продаје преко интернета у периоду од јуна до августа. По проценама стручњака, продаја је порасла за око 82 одсто, а приходи су такође порасли на 10,6 милиона долара, захваљујући тржишту, укључујући и кинеско.

У претходном кварталу приходи су смањени за више од трећине, јер се компанија глобално бавила затварањем и закључавањем продавница.

Извршни директор "Најка" Џон Донахо рекао је да би прелазак на интернет продају могао бити стални тренд, јер се потрошачи неће вратити у радње и својим старим навикама.
Акције компаније су порасле за више од 10 одсто.

"Најк" користи своју веб страницу и апликације за куповину за продају обуће ограничених издања. Гигант спортске одеће трансформисао се у директну продају купцима током последњих неколико година, смањујући присуство својих продавница и малопродајних партнера.

Иако су многе теретане затворене током пандемије, произвођачи спортске одеће пријавили су велику потражњу за лежернијом одећом јер све више људи ради и вежба код куће.