Читај ми!

Зашто је организацију луксузних манифестација Мартино Креспи заменио пужевима

Када посао вредан шест милиона евра годишње пандемја заустави потпуно, не треба седети и очајавати, поручује Мартино Креспи, власник некада водеће миланске агенције за организовање луксузних догађаја. Он је решење пронашао у пужевима.

Од луксузних презентација и манифестација до пужева – између тога, пандемија која је преокренула животе и каријере. То се догодило власнику миланске агенције за организовање догађаја са црвеним тепихом, пише Хафингтон пост на италијанском.

„Током 2019. године организовао сам 180 догађаја, један на свака два дана. Моја агенција је пре коронавируса имала промет од шест милиона евра годишње“, каже Мартино Креспи.

Будући да му је пандемија потпуно елиминисала посао, јер одједном није било могуће организовати Филмски фестивал у Венецији, Сајам намештаја у Милану, представљање нових производа луксузних брендова попут „Булгарија“, Креспи је спас пронашао у узгајању пужева.

Уз арије Вердија и Пучинија, а према строгим прописима о одрживости пужева, бивши власник агенције, заједно са неколико пријатеља, узгаја милион и по пужева на хектар и по земљишта.

Предузеће, рођено готово случајно, према Креспијевој оцени предодређено је да буде успешно.

„Желим да постигнемо да пуж буде 'кул', правећи нешто што раније није виђено. Понекад се чак и недаће могу претворити у велике прилике. Био сам један од многих радника које је ковид уништио, али ови пужеви су ми вратили наду“, објашњава новопечени произвођач пужева.

Узгој пужева је све интересантнији и заступљенији бизнис у Италији, а са 1.100 фарми ова земља је главни произвођач у Европи. Следе је Шпанија и Грчка.

Тржиште има огроман потенцијал, јер су пужеви здравији одговор на светску потражњу за животињским протеинима, док њихово узгајање имају врло низак утицај на животну средину јер отпада готово и нема.

број коментара 0 Пошаљи коментар