БМВ променио лого

Култни немачки произвођач аутомобила БМВ има нови лого, што је највећа промена брендинга те компаније од када је лого направљен 1917. године.

Као што је случај са бројним другим редизајнима логоа, који се предузимају и јурњави за естетским решењима тренутно у тренду, нови лого БМВ-а потенцијално жртвује добро познати идентитет немачког гиганта зарад наводне модерности, наводи портал Verge.

Две су велике промене. Прва, која је наишла на бројне позитивне реакције, јесте да се БМВ вратио на раван дизајн и одбацио тродимензионални изглед и ефекте сенчење уведене 1997. године.

Прва промена враћа лого на онај који је немачки произвођач користио од 1963. године.

Друга промена, међутим, није наишла на позитивну реакцију. Одбачена је црна позадина спољног круга, који је сада провидан са циљем да буде минималистичан.

Јенс Тимер, потпредседник компаније за односе са јавношћу и брендинг, каже да нови лого симболизује значај тог бренда, његову релевантност и задовољство вожње.

број коментара 14 Пошаљи коментар
(четвртак, 05. мар 2020, 19:29) - Protivnik lupanja! [нерегистровани]

Nemački stručnjaci kažu...

da je BMW po kvalitetu odavno prestigao Mercedesa!

(четвртак, 05. мар 2020, 17:31) - anonymous [нерегистровани]

bmw

nemacke kante posle 4-5 godina pocnu da se raspadaju. Sve od plastike i prepuno elektronike. A nova kola tolika skupa + servisiranje skupo. Katastrofa. A polovnim cena opadne toliko drsaticno jer niko ne zeli ove polovne kante. Nekada su pravili da traju ovo sad sve krs.

(четвртак, 05. мар 2020, 16:24) - anonymous [нерегистровани]

Bledji

Bledji znak, bledji i kvalitet - samo cena dopumpana !

(четвртак, 05. мар 2020, 16:02) - Miki [нерегистровани]

Dobro

Nije glupost. Izbaciti crnu boju nikada nije glupost.

(четвртак, 05. мар 2020, 15:49) - BMW owner [нерегистровани]

dizajn

vecinu inovativnih resenja narod prvo odbija... i sam BMW ima gomilu takvih primera, nije to nista novo...
Iza svega toga stoji mnogo vremena, proracuna i kalkulacija koje su morale da budu pozitivne, da bi jedan takav brend uopste razmisljao o tome..

(четвртак, 05. мар 2020, 13:54) - Konzument [нерегистровани]

Besmisao marketinga

"Logo simbolizuje značaj tog brenda, njegovu relevantnost i zadovoljstvo vožnje". Samo ova rečenica razotkriva sav besmisao marketinga kao takvog, i čitave filozofije modernog biznisa koja sa svodi na prodavanje magle kupcima. Naravno, po sve višu i višu cenu jer radi se - o novom modelu.

(четвртак, 05. мар 2020, 13:48) - anonymous [нерегистровани]

Odlicno

I bolje sto je tako, ne treba legendarni logo povezivati sa novim krsevima koje prave.

(четвртак, 05. мар 2020, 13:19) - anonymous [нерегистровани]

Kao iz vica

Kao iz onog vica, vazno da se para vrti! :)

(четвртак, 05. мар 2020, 13:13) - anonymous [нерегистровани]

Sve isto, samo cena viša

Niti je bolje niti je gore, niti je ništa.
A nije ni beznačajno, bar hiljadu-dve eura će biti skuple

(четвртак, 05. мар 2020, 12:53) - anonymous [нерегистровани]

Iskreno

Meni se svidja na ovom primeru automobila dole. Al to je sve individualno...