Читај ми!

Смртоносна саобраћајка у Тексасу – никога за воланом, да ли је „Теслин“ аутопилот заказао

Двоје људи је погинуло у саобраћајној несрећи када је „тесла модел С“ ударио у дрво и запалио се. Иако није поуздано утврђено да је реч о грешци аутомобилског система „Аутопилот“, полиција је сигурна да никога није било за воланом, јер су два тела пронашли на сувозачевом и задњем седишту.

Полиција тексашког округа Харис саопштила је да је олупина аутомобила пронађена у предграђу Хјустона, као и да су њени припадници сигурни да никога није било за воланом у тренутку несреће, преноси Си-Би-Ес.

„На основу позиција тела након удеса, уверени смо да никога није било за воланом“, рекао је један од полицајаца Марк Херман за КХОУ-ТВ.

„Тесла модел С“ се кретао изузетно брзо и није успео да уђе у кривину на време пре него што је слетео са пута, ударио у дрво и запалио се. Идентитет жртава још није обелодањен, али је полиција рекла да су особе имале 59 и 69 година.

Компанија „Тесла“ није још одговорила на захтеве бројних медија.

Федерална полиција истражује неколико удеса „Теслиних“ возила у којима је систем „Аутопилот“ коришћен.

Аутомобилска компанија, иначе, упозорава све муштерије да њихов систем „Аутопилот“ не пружа пуни аутономни режим вожње и да морају да пазе на пут и буду спремни да преузму контролу над возилом.

Међутим, Национални одбор за безбедност у саобраћају саопштио је прошле године да дизајн система омогућава возачима да не обраћају пажњу на пут и да треба ограничити систем „Аутопилот“ на одређене прилике.

број коментара 6 Пошаљи коментар
(уторак, 20. апр 2021, 10:43) - anonymous [нерегистровани]

Sve se zna

'Kompanija „Tesla“ nije još odgovorila na zahteve brojnih medija.'
Oni znaju sigurno šta je bilo, samo je pitanje da li smeju da se javno oglase, naime, pouzdano se zna da Tesla automobili prikupljaju podatke iz vozila i šalju kompaniji Tesla dok neki tvrde da i kamera snima vozačevo sedište tako da zasigurno znaju da li je napustio mesto vozača i na njemu ostavio neku vreću da simulira prisustvo vozača.

(уторак, 20. апр 2021, 09:43) - anonymous [нерегистровани]

Tutorial

Jos ce nas mr. Musk ubijediti da ni vozacki ispit nije potreban. Kratki tutorial na Youtube za rad sa aplikacijom i sjedaj za, ne mogu reci volan, nego monitor.

(уторак, 20. апр 2021, 08:57) - anonymous [нерегистровани]

E svašta

Auto pilot u Tesli ne omogućava vožnju bez vozača jer posle upozorenja da vrati ruke na volan auto usporava i staje osim ako je na auto putu mada se vozači dovijaju tako da stave neki teret na vozačevo sedište i takođe obese neki teret na volan koji imitira ruke, mada su to radili na parkingu, tek da vide da li funkcioniše, mada je neverovatno da je neko tako odlučio da odspava na zadnjem sedištu.

(уторак, 20. апр 2021, 08:52) - anonymous [нерегистровани]

Re: Autopilot

Pa ne treba ti auto pilot po našim krivudavim putevima koji zahtevaju stalnu koncentraciju ali na Američkim pravim ko strela autoputevima je zamorno i besmisleno samo držati volan pravo i doslovce buljiti u jednu tačku ispred sebe tako da je dovoljan i lane assist a koji se nalazi u aotomobilima još od 2011 i koji održava auto u traci je itekako poželjan da se dignu obe ruke sa volana, i popije kafa iz termos boce, konsultuje telefon ...

(уторак, 20. апр 2021, 03:32) - anonymous [нерегистровани]

To je ono što je pitanje... ko je kriv?

Da li u slučaju saobraćajne nesreće u kojoj su uključeni svi bezb. sistemi u automobilu u slučaju udesa treba okriviti "automobil" tj. proizvođača ili je kriv vozač?

(понедељак, 19. апр 2021, 15:52) - anonymous [нерегистровани]

Autopilot

Kome normalnom to treba u automobilu? I u avionu u onom nebeskom prostranstvu bez krivina pa zakaze i ne ostavlja se bez nadzora.