Mihajlović: Mnogi bi trebalo da se izvine građanima, ali izvinjavam im se ja

Građane Beograda danas čeka još jedan protest taksista koji su odustali od blokade mostova, ali ne i od tročasovne blokade grada – od 14 do 17 časova. Ministarka saobraćaja Zorana Mihajlović poziva na sprovođenje zakona. Iako bi mnogi trebalo da se izvine građanima, izvinjavam im se ja u ime Vlade i jedinica lokalne samouprave koje ne sprovode zakon, ali ih i pozivam da ga sprovedu, poručila je ministarka.

Ministarka saobraćaja Zorana Mihajlović poručila je da nije dopustivo da taksisti zatvaraju ulice, auto-put ili Gazelu.

Kaže da je predsednik od njih tražio da ne blokiraju auto-put i da toga neće biti.

Mihajlovićeva ističe da je važna samo jedna reč – zakon.

"Zakon mora u svakoj prilici da se poštuje, i taksisti i CarGo. Oni moraju da se registruju da bismo znali ko vozi. Ako ni zbog čega drugog, onda zbog bezbednosti", rekla je ministarka.

Smatra da CarGo ne poštuje nijedan zakon.

"Građanima odgovara da plaćaju po nižoj ceni, ali Grad je propisao najnižu cenu. Zakon mora da pobedi. Niko nema ništa protiv da se zakon menja, ali zakon mora da deluje", rekla je Mihajlovićeva.

Ističe da taksisti poštuju Zakon o prevozu putnika i da taj zakon "nema nikakvih rupa".

"Ako ima rupe, koje su? Ajmo odmah da ih rešavamo, da ne trpe građani. Uređujemo zakon da građanima bude bolje", rekla je ministarka.

Na pitanje zašto se do sada čekalo da se reaguje ako CarGo krši zakon, Mihajlovićeva je rekla da je podneto mnogo prijava, ali da zakon moraju da sprovode i jedinice lokalne samouprave, Ministarstvo državne uprave, Ministarstvo pravde, tužilaštvo.

"Iako bi mnogi trebalo da se izvine građanima, izvinjavam im se ja u ime Vlade i jedinica lokalne samouprave koje ne sprovode zakon, ali ih i pozivam da ga sprovedu", poručila je Zorana Mihajlović.

broj komentara 14 pošalji komentar
(ponedeljak, 14. okt 2019, 17:30) - Ivan Zgrozeni [neregistrovani]

Kampanja

Kampanja koja se vodi protiv samostalnih preduzetnika taksista me podseca na komunisticku kampanju nakon Drugog svetskog rata uperenu protiv "kulaka" koji se bogate na racun sirotog naroda (pokazite mi jednog jedinog bogatog taksistu) i "neprijatelja socijalizma" (novih tehnologija). Iz kampanje probija zavist. Kao sto su tada proleteri otimali tudju imovinu tako i sada pirati hoce, ne makar sta, ne nesto sto je izvorno proizvod novih tehnologija (posao programera i sl.) nego posao koji obavljaju drugi. Hoce NJIHOV posao, hoce da ih nema, hoce da im uniste egzistenciju negirajuci njihovo pravo na rad a reklamirajuci svoje pravo koje, navodno, daje Ustav. VASE PRAVO POCINJE TAMO GDE PRESTAJE PRAVO DRUGOGA. Kao sto su onda konfiskovali privatnu imovinu, pretvorili je u "drustvenu" kojom je upravlja gomila grlatih neradnika ili pravljenjem kolhoza i sovhoza prekticno unistili pravo seljaka da zivi od SVOJE ZEMLJE tako sada CarGo-a cinicno nudi slobodnim preduzetnicima da udju u sovhoz zvani CarGo. 

(ponedeljak, 14. okt 2019, 13:39) - anonymous [neregistrovani]

Таксисти

Уколико Убер нађе интерес да уђе у Београд обрали сте бостан. Убер је Америчка фирма која на берзи вреди око 90 милијарди долара, оно што науме то и остваре, свуда су у свету, од Америке преко Европе, Азије до Аустралије.

(ponedeljak, 14. okt 2019, 13:27) - anonymous [neregistrovani]

Siguran sam

Resili, ne resili ovo pitanje, ja sam samo u jedno siguran. Mene vise niti jedan taksista nece videti u svom vozilu. Makar pesaka isao kroz Beograd...

(ponedeljak, 14. okt 2019, 13:05) - anonymous [neregistrovani]

Lepo rečeno

"Nadam se da ćete rešiti ovaj problem sa taksistima".

(ponedeljak, 14. okt 2019, 12:16) - anonymous [neregistrovani]

Alo taksisti

Alo taksisti, vidim da komentarisete. Koja vladavina prava, koje krsenje zakona? O cemu vi govorite? Ono sto svuda posluje kod nas je bespravno. Ok, neka bude. A recite mi u kojoj to evropskoj drzavi moze neko da blokira saobracaj danima i da niko na to ne reaguje? Zar to nije krsenje zakona? Recite mi kojim putem da prodje policija, kola hitne pomoci, dok vi blokirate saobracaj. Vidim da je ovde zakon primenjiv, ali samo parcijalno. Ne vazi za svakoga. Prebrojte koliko je ljudi napustilo ovu zemlju i zapitajte se zasto? Zbog uredjenog sistema? Zbog vladavine prava. A to sto kazete da narod voli jeftino, pa eto, ljudi ovde zaradjuju i primaju plate, po nekoliko hiljada evra, a vole da otmu drzavi. O cemu vi pricate. Rade za sicu i naravno da gledaju da ustede. A ono sto daju posteno drzavi, niko im ne podnosi racun kako se trosi.

(ponedeljak, 14. okt 2019, 12:11) - Огњен [neregistrovani]

Не требају ...

Не требају нама ваша извињења, него решавајте то. Ослободите улице и омогућите нормално функционисање града. За то вас плаћамо и вас и оне у локалним самоуправама. Не говорите нам стално о рупама у закону. Нема никаквих рупа. Ако сте нешто превидели у закону онда исправљајте закон. А таксисте склоните са улица и натерајте их да плате оно што су дужни пореској управи. Car-Go натерајте да послује у складу са законима.

(ponedeljak, 14. okt 2019, 11:55) - anonymous [neregistrovani]

@ Zaista u pravu je.

Јел то мислиш на таксисте, плаћају редовно порез, дају фискалне рачуне, не укључују турбо таксиметар и не деру муштерије када год им се укаже шанса?!

(ponedeljak, 14. okt 2019, 11:33) - anonymous [neregistrovani]

Zaista u pravu je.

Sve je u pravu. U R.Srbiji ima mnogo sive ekonomije. Placa se pausalni porez za obavljanje raznoraznih poslova i tu se svasta desava. Retko ko izdaje fiskalni racun. Cene svojih usluga sami odredjuju. Osim toga mnogo ima totalno divljeg rada. Deru narod i bogate se. Oni su izgleda bas pametni kad su pronasli tolike rupe u zakonima R.Srbije.

(ponedeljak, 14. okt 2019, 10:44) - anonymous [neregistrovani]

@ Nisu problem taksisti

А јел Убер користи таксисте или своје возаче као Кар Го?
Узимаш један пример а Убер послује свуда у Западној Европи и најјачи је. 

(ponedeljak, 14. okt 2019, 10:42) - Sale [neregistrovani]

Za ovog što krši zakon

A je l ti kolege plaćaju karticom? A je l ti kolege ugovaraju prevoz tako što si ti postavio neku svoju aplikaciju na internet? Ne mješaj babe i žabe, i ne pravi se pametan, postoji "CarGO" i u drugim zemljama, ali u drugim, oni moraju da angažuju taksiste za pružanje svojih usluga. Kad stkontaš zašto, tada ćeš i dobiti odgovor na svoje pitanje, zašto ovo što radi CarGO, nema smisla i da rade sve mimo zakona, a zakon je jasan, oni ga u neku ruku pogrešno tumače i prave se blesavi. Država Srbija treba i mora jasno da reguliše zakonom "alternativne vidove prevoza putnika" kao što je CarGO (Uber i svi ostali slični) pa neka onda CarGo posluje i neka onda radi...