Bolnice i zatvori puni onih koji su mislili da mogu da voze pijani

Za samo tri dana na putevima u Srbiji poginulo je devet osoba. Najčešći uzrok je prekoračenje brzine i klizav kolovoz u kombinaciji sa jutarnjom maglom. Iz MUP-a poručuju da će ovog vikenda biti pojačana kontrola brzine i urađen alko-test prilikom svakog zaustavljanja.

Meteorolozi najavljuju otopljenje, ali će u jutranjim časovima temperature biti u minusu, što podrazumeva klizav kolovoz i probleme prilikom kočenja. Zato sva vozila moraju imati zimske gume a za vožnju put planinskih centara obavezni su i lanci. Magla je poseban problem za vozače.

"Treba smanjiti brzinu i povećati rastojanje vozila ispred vas. Treba blagovremeno upozoriti sve vozače koji su iza nas o nameri zaustavljanja, skretanja, isključivanja, uključivanja jer te radnje najčešće dovode do opasnih situacija, kada drugi vozači nisu razumeli šta nam je namera i nisu na vreme upozoreni", kaže Milan Vujanić, saobraćajni analitičar.

Jedan od najčešćih uzroka saobraćajnih nesreća sa smrtnim ishodom jeste vožnja pod dejstvom alkohola. Prošlog vikenda otkriveno je čak 350 pijanih vozača.

"Volan i alkohol ne idu zajedno, pune su bolnice, puni su zatvori onih koji su smatrali da mogu da voze pijani čak, da voze bolje kada su pijani nego kada su trezni. To je velika zabluda. Pored velikih novčanih kazni, imajte na umu da je svaka saobraćajna nesreća izazvana pod dejstvom alkohola umišljajno krivično delo", kaže Damir Okanović iz Komiteta za bezbednost saobraćaja.

U svakom slučaju, vozače upozoravamo da je u naseljenom mestu brzina 50 kilometara na sat, i da posebno budu oprezni u suton i uveče kada se pešaci koji idu kolovozom teško uočavaju.

broj komentara 7 pošalji komentar
(subota, 25. jan 2020, 20:10) - Зоран [neregistrovani]

Возачи

Многи од нас препоручују веће казне за саобраћајне прекршаје, ја се са њима не слажем јер то није решење.По мени је већи проблем не спровођење закона и ометање саобраћајне полиције у њихобом раду.На сцени је велики протекционизам који обезвређује рад саобраћајне полиције.Кад будемо постигли да се сваки саобраћајни прекршај равноправно третира без обзира ко је починилац и да ли је он члан неке странке, популарна личност, лице на положају, или је татин син, или је наш "велики донатор" и ко зна шта још, е тада ћемо увести ред на нашим путевима. Хвала на простору.

(subota, 25. jan 2020, 19:33) - anonymous [neregistrovani]

Ma kriva je "dubaka drzava", breeee!

Samo ona! Zapad je kriv sto smo nekulturni, kriminalci, siledzije ,ubice, ratni zlocinci, pijanice, alkoholocari, pedofili, razvratnici, zenomrsci...
Vradzbina!!!! Mi smo najbolji narod na planeti! Nema boljih od nas! Svi su nastali od Srba!





























































































I kad se probudimo...sumorna stvarnost!

(subota, 25. jan 2020, 18:46) - anonymous [neregistrovani]

U zatvoru zbog pijanstva

Valjda se tamo intenzivno bave poljoprivrednim radovima.

(subota, 25. jan 2020, 18:27) - anonymous [neregistrovani]

Re: Oprez

U pravu si brate ... ali ništa nema od toga.
Svi koji su svojom krivicom poginuli - znali su da zbog onoga što u tom momentu rade mogu da poginu. Svi koji su u zatvoru - znali su da zbog onoga što rade mogu otići u zatvor.
U pitanju je opšta kultura, nizak nivo ličnih vrednosti koje ljudi cene jedni kod drugih. Ljudi se ponose i jedni drugima vrednost podižu, radeći svakojake gluposti i bedno se ponašajući.
Vozač ne može biti svako, bez obzira koliko je zdrav i vešt. Vozač može biti samo čovek koji je po prirodi veoma pažljiv, koji je u vožnji zaokupiran vožnjom i događajima na i oko trase po kojoj vozi, a ne cigaretama, prijateljima i neprijateljima, mobilnim telefonima, muzikom ... a o alkoholu i drogi da ne pričam.
To se nekad zvalo VOZAČKA KULTURA, obavezno se učilo na obuci za vozački ispit i na samom ispitu ocenjivalo zajedno sa svim ostalim znanjem.

(subota, 25. jan 2020, 18:14) - Патриот [neregistrovani]

Нека чудна политика!

Код нас је скоро немогуће држати прописно растојање, чим направиш прописно растојање одмах се неко убаци испред тебе и скрати га, тако те практично неко стално "гура" у назад. Мора се радити на саобраћајној култури, јер нико не прави растојање да би пустио другога испред себе, него ради своје и туђе безбедности, докле то неки не схвате биће проблема. Колико пута сам возио Ибарском магистралом од Београда а више њих ме успут претиче на дуплој пуној линији, иако возим максимално дозвољеном брзином на том делу пута. Направим растојање а одмах почне убацивање од позади. Треба донети закон за више од два пута поновљену насилничку вожњу и вожњу у пијаном стању, трајно одузимање возачке дозволе. Ако се неко усуди да вози и након тога и тако угрожава безбедност осталих учесника у саобраћају, одузети му средство којим то чини. Докле год се строго не заведе ред и не подигне саобраћајна култура, биће мртвих глава. Изгледа да нам саобраћајне прописе доносе неки "мудраци" који су се окомили на пензионере да им одузимају возачке дозволе, а пијаним и бахатим силеџијама (изгледа својим истомишљеницима) се не усуђују да то учине, јер вероватно имају дебелу залеђину па су недодирљиви, а пензионере нема ко да штити, па ударају по њима иако су они најпажљивији возачи.

(subota, 25. jan 2020, 18:11) - anonymous [neregistrovani]

Stara praksa

Pijanstvo, ekstremno velike brzine i nepostovanje propisa su uzroci udesa.Samo ostre kazne ce nauciti nedisciplinovane da postuju pravila.Poostriti kazne sto pre to bolje.

(subota, 25. jan 2020, 16:59) - anonymous [neregistrovani]

Oprez

Treba da su vece kontrole i kazne za sve koji ne postuju propise...all i za ove pesake,ako se vec krecu nocu po kolovozu,moraju da imaju prsluk kako bi ih vozaci lakse uocili...