Удес код Врчина, има мртвих и повређених

Најмање једна особа је погинула, а четворо је повређено у саобраћајној несрећи која се рано јутрос догодила на ауто-путу Ниш-Београд, код наплатне рампе Врчин.

У удесу су учествовали аутобус, четири путничка аутомобила и једно комби возило, кажу у МУП-у.

Једна особа преминула је на лицу места, а Хитна помоћ превезла је четири особе у Ургентни центар у Београду.

Дежурни лекар Иван Стојмиров рекао је за РТС да повређени нису животно угрожени. Код њих су, после детаљног испитивања, потврђене лакше повреде и пуштени су кући.

"Код повређених су потврђене лакше повреде и није верификовано стање које би захтевало даље испитивање и лечење у Ургентном центру", кажу у овој здравственој установи.

До несреће је дошло око 5.15, код скретања за Мали Пожаревац, код Бегаљичког брда, у смеру ка Београду.

Саобраћај је био у прекиду на овом делу ауто-пута Ниш-Београд, па су се формирале километарске колоне.

Полиција је око девет часова отворила обе саобраћајне траке, а саобраћај је нешто пре 10 часова нормализован.

број коментара 6 пошаљи коментар
(недеља, 13. авг 2017, 17:59)
Александар [нерегистровани]

Спуст са Бегаљичког брда

је сасвим прегледан и ноћу и дању.Проблем је неодговарајућа брзина и непоштовање првенства.И ово важи за оба правца.Из свакодневне вожње до Малог Пожаревца могу само рећи да је велики број возила која се у последњи момент искључују са аутопута и тдословно секу пут осталима или се преспоро укључују на њега.Притом показивачи правца (жмигавци) на возилима слиже само као украс јер их веома мали број возачана време употребљава код претицања или других скретања.Посебно је то изражено код возила са БГ регистрацијом чији возачи укључе жмигавац кад већ скрећу.Као да сви учесници у саобраћају треба знају где ко од њих намерава скренути.

(недеља, 13. авг 2017, 14:50)
Nac [нерегистровани]

Dodatak

Nije potrebno da se vozila koja ulaze na autoput uspore. Treba deo zaustavne trake koji sluzi za ukljucenje produziti, tako da vozila koja se ukljucuju na autoput imaju dovoljno vremena da povecaju brzinu i bezbedno se ukljuce

(недеља, 13. авг 2017, 11:38)
anonymous [нерегистровани]

Tragicno!

Ovo definitivno opravdava novu meru kontrole brzine. Ceste su tragicne nesrece kod naplatnih rampi. Mozda jos veca kontrola... Strada dosta neduznih!

(недеља, 13. авг 2017, 11:06)
ABS vs гравитација [нерегистровани]

Бегаљичко брдо се спушта превише близу нове наплатне рампе

Нова наплатна рампа Врчин у смеру ка Београду има један проблем.
Без обзира на белики број наплатних места, у случају баш велике гужве и веће колоне, сам крај колоне може да буде превише близу низбрдици са Бегаљичког брда у смеру ка Београду.
На тој низбрдици се брзо вози, и низбрдо је већи зауставни пут кочења.
Тако ако морају при дну брда да коче, брог успореног саобраћаја због колоне на рампи, ето проблема.
Није случајно наплатна рампа Бубањ Поток била иза дугачке хоризонталне аутопут траке!

(недеља, 13. авг 2017, 10:45)
nis rados [нерегистровани]

Uključivanje na autoput

Problem često prave vozači koji se sa naplatnih rampi uključuju na autoput. Smatraju da vozila koja su u desnoj traci treba da se prebace u levu traku, kako bi oni bez zaustavljanja mogli da se odmah nadju u desnoj traci. Medjutim, dešava se da leva traka nije slobodna, i udes je skoro neizbežan. Imao sam takvu situaciju jednom kod Malog Požarevca, i drugi put kod Vrčina i oba puta jedva izbegao sudar. Pri velikim brzinama to je skoro uvek tragično. Predlažem da se nekih 10-15 metara pre izlaska na autopu postavi jedan ili dva ležeća policajca kako bi se vozila koja izlaze na autoput usporila.

(недеља, 13. авг 2017, 08:34)
anonymous [нерегистровани]

Saobracaj i kazna

Osim kalkulisanja brzine izmedju naplatnih rampi, potrebno su i kamere na mestima gde "vozaci formule 1" postizu svoje takmicarske brzine, stalne patrole na deonicama autoputeva i apsolutno drakonske kazne za nepostovanje saobracajnih propisa. Ako toga nema, nazalost stalno cemo citati crnu hroniku sa puteva Srbije.