Михајловић: Многи би требало да се извине грађанима, али извињавам им се ја

Грађане Београда данас чека још један протест таксиста који су одустали од блокаде мостова, али не и од трочасовне блокаде града – од 14 до 17 часова. Министарка саобраћаја Зорана Михајловић позива на спровођење закона. Иако би многи требало да се извине грађанима, извињавам им се ја у име Владе и јединица локалне самоуправе које не спроводе закон, али их и позивам да га спроведу, поручила је министарка.

Министарка саобраћаја Зорана Михајловић поручила је да није допустиво да таксисти затварају улице, ауто-пут или Газелу.

Каже да је председник од њих тражио да не блокирају ауто-пут и да тога неће бити.

Михајловићева истиче да је важна само једна реч – закон.

"Закон мора у свакој прилици да се поштује, и таксисти и CarGo. Они морају да се региструју да бисмо знали ко вози. Ако ни због чега другог, онда због безбедности", рекла је министарка.

Сматра да CarGo не поштује ниједан закон.

"Грађанима одговара да плаћају по нижој цени, али Град је прописао најнижу цену. Закон мора да победи. Нико нема ништа против да се закон мења, али закон мора да делује", рекла је Михајловићева.

Истиче да таксисти поштују Закон о превозу путника и да тај закон "нема никаквих рупа".

"Ако има рупе, које су? Ајмо одмах да их решавамо, да не трпе грађани. Уређујемо закон да грађанима буде боље", рекла је министарка.

На питање зашто се до сада чекало да се реагује ако CarGo крши закон, Михајловићева је рекла да је поднето много пријава, али да закон морају да спроводе и јединице локалне самоуправе, Министарство државне управе, Министарство правде, тужилаштво.

"Иако би многи требало да се извине грађанима, извињавам им се ја у име Владе и јединица локалне самоуправе које не спроводе закон, али их и позивам да га спроведу", поручила је Зорана Михајловић.

број коментара 14 Пошаљи коментар
(понедељак, 14. окт 2019, 17:30) - Ivan Zgrozeni [нерегистровани]

Kampanja

Kampanja koja se vodi protiv samostalnih preduzetnika taksista me podseca na komunisticku kampanju nakon Drugog svetskog rata uperenu protiv "kulaka" koji se bogate na racun sirotog naroda (pokazite mi jednog jedinog bogatog taksistu) i "neprijatelja socijalizma" (novih tehnologija). Iz kampanje probija zavist. Kao sto su tada proleteri otimali tudju imovinu tako i sada pirati hoce, ne makar sta, ne nesto sto je izvorno proizvod novih tehnologija (posao programera i sl.) nego posao koji obavljaju drugi. Hoce NJIHOV posao, hoce da ih nema, hoce da im uniste egzistenciju negirajuci njihovo pravo na rad a reklamirajuci svoje pravo koje, navodno, daje Ustav. VASE PRAVO POCINJE TAMO GDE PRESTAJE PRAVO DRUGOGA. Kao sto su onda konfiskovali privatnu imovinu, pretvorili je u "drustvenu" kojom je upravlja gomila grlatih neradnika ili pravljenjem kolhoza i sovhoza prekticno unistili pravo seljaka da zivi od SVOJE ZEMLJE tako sada CarGo-a cinicno nudi slobodnim preduzetnicima da udju u sovhoz zvani CarGo. 

(понедељак, 14. окт 2019, 13:39) - anonymous [нерегистровани]

Таксисти

Уколико Убер нађе интерес да уђе у Београд обрали сте бостан. Убер је Америчка фирма која на берзи вреди око 90 милијарди долара, оно што науме то и остваре, свуда су у свету, од Америке преко Европе, Азије до Аустралије.

(понедељак, 14. окт 2019, 13:27) - anonymous [нерегистровани]

Siguran sam

Resili, ne resili ovo pitanje, ja sam samo u jedno siguran. Mene vise niti jedan taksista nece videti u svom vozilu. Makar pesaka isao kroz Beograd...

(понедељак, 14. окт 2019, 13:05) - anonymous [нерегистровани]

Lepo rečeno

"Nadam se da ćete rešiti ovaj problem sa taksistima".

(понедељак, 14. окт 2019, 12:16) - anonymous [нерегистровани]

Alo taksisti

Alo taksisti, vidim da komentarisete. Koja vladavina prava, koje krsenje zakona? O cemu vi govorite? Ono sto svuda posluje kod nas je bespravno. Ok, neka bude. A recite mi u kojoj to evropskoj drzavi moze neko da blokira saobracaj danima i da niko na to ne reaguje? Zar to nije krsenje zakona? Recite mi kojim putem da prodje policija, kola hitne pomoci, dok vi blokirate saobracaj. Vidim da je ovde zakon primenjiv, ali samo parcijalno. Ne vazi za svakoga. Prebrojte koliko je ljudi napustilo ovu zemlju i zapitajte se zasto? Zbog uredjenog sistema? Zbog vladavine prava. A to sto kazete da narod voli jeftino, pa eto, ljudi ovde zaradjuju i primaju plate, po nekoliko hiljada evra, a vole da otmu drzavi. O cemu vi pricate. Rade za sicu i naravno da gledaju da ustede. A ono sto daju posteno drzavi, niko im ne podnosi racun kako se trosi.

(понедељак, 14. окт 2019, 12:11) - Огњен [нерегистровани]

Не требају ...

Не требају нама ваша извињења, него решавајте то. Ослободите улице и омогућите нормално функционисање града. За то вас плаћамо и вас и оне у локалним самоуправама. Не говорите нам стално о рупама у закону. Нема никаквих рупа. Ако сте нешто превидели у закону онда исправљајте закон. А таксисте склоните са улица и натерајте их да плате оно што су дужни пореској управи. Car-Go натерајте да послује у складу са законима.

(понедељак, 14. окт 2019, 11:55) - anonymous [нерегистровани]

@ Zaista u pravu je.

Јел то мислиш на таксисте, плаћају редовно порез, дају фискалне рачуне, не укључују турбо таксиметар и не деру муштерије када год им се укаже шанса?!

(понедељак, 14. окт 2019, 11:33) - anonymous [нерегистровани]

Zaista u pravu je.

Sve je u pravu. U R.Srbiji ima mnogo sive ekonomije. Placa se pausalni porez za obavljanje raznoraznih poslova i tu se svasta desava. Retko ko izdaje fiskalni racun. Cene svojih usluga sami odredjuju. Osim toga mnogo ima totalno divljeg rada. Deru narod i bogate se. Oni su izgleda bas pametni kad su pronasli tolike rupe u zakonima R.Srbije.

(понедељак, 14. окт 2019, 10:44) - anonymous [нерегистровани]

@ Nisu problem taksisti

А јел Убер користи таксисте или своје возаче као Кар Го?
Узимаш један пример а Убер послује свуда у Западној Европи и најјачи је. 

(понедељак, 14. окт 2019, 10:42) - Sale [нерегистровани]

Za ovog što krši zakon

A je l ti kolege plaćaju karticom? A je l ti kolege ugovaraju prevoz tako što si ti postavio neku svoju aplikaciju na internet? Ne mješaj babe i žabe, i ne pravi se pametan, postoji "CarGO" i u drugim zemljama, ali u drugim, oni moraju da angažuju taksiste za pružanje svojih usluga. Kad stkontaš zašto, tada ćeš i dobiti odgovor na svoje pitanje, zašto ovo što radi CarGO, nema smisla i da rade sve mimo zakona, a zakon je jasan, oni ga u neku ruku pogrešno tumače i prave se blesavi. Država Srbija treba i mora jasno da reguliše zakonom "alternativne vidove prevoza putnika" kao što je CarGO (Uber i svi ostali slični) pa neka onda CarGo posluje i neka onda radi...