Ботас победио у трци за Велику награду Аустрије

Возач Мерцедеса Валтери Ботас победио је у трци Формуле 1 за Велику награду Аустрије.

Ботас је од почетка водио, а у самој завршници је успео да одбије нападе возача Ферарија Себастијана Фетела. Ботас је трку завршио за сат, 21 минут, 48 секунди,527.

Друго место заузео је Фетел, а трећи је био Данијел Рикардо из Ред Була, који је успео да одбрани позицију од Луиса Хамилтона из Мерцедеса.

Пето место заузео је Кими Раиконен из Ферарија, а шести је био Роман Грожан из Хаса.

Бодове су још освојили возачи Форс Индије Серхио Перес и Естебан Окон, као и возачи Вилијамса Фелипе Маса и Ленс Строл.

Фетел је увећао предност у генералном пласману на 20 бодова у односу на Хамилтона, Фетел има 171 бод, Хамилтон 151, док је Ботас трећи са 136 бодова.

Наредна трка у шампионату вози се за седам дана на стази Силверстон, за Велику награду Велике Британије.

број коментара 1 пошаљи коментар
(недеља, 09. јул 2017, 22:23)
anonymous [нерегистровани]

Trka

Fetel je donekle pravi pobednik, jer je uvećao prednost u plasmanu, ali itekako ima razloga za zabrinutost i svojom vožnjom, ali i zbog drugih. I sam Ferari bi mogao malo da se zamisli. Možda je njima dovoljna samo titula vozača, ali onda je daleko od zagarantovane i mogli bi lako da ostanu bez ičega ako nastave ovako. Junak dana ipak je Rikardo koji je u bolidu Red Bula napravio zaista čudo i maestralno se odbranio od napada Hamiltona dok Fetel, s druge strnae, nije praktično ni napao Botasa, naročito posle one greške u poslednjem krugu.

Velika je šteta i što neki veoma perspektivni mladi vozači imaju tehničkih problema sa bolidima i zbog toga odustaju, pa i nemamo priliku da vidimo njihov pravi kvalitet. Inače, možda bi trebalo drastično smanjiti broj krugova na trkama Formule 1, ovako je prilično dosadno većim delom i trke se maltene redovno dobijaju i gube u boksu, a ne na stazi, zbog čega postaju besmislene. Moto GP je neuporedivo zanimljiviji. Nije samo zbog daleko veće mogućnosti preticanja, mada bi u F1 morali i o tome da razmisle. Takođe, mislim da DRS treba ili potpuno ukinuti ili potpuno dozvoliti. Ovako je potpuno nejasan i gledaocima u stvari nikada nije jasno da li neko prosto ima bolji bolid, da li je bolji ili luđi vozač ili je eto mogao da koristi nešto što drugi na stazi nisu, na tom posebnom mestu. Trebalo bi uvesti i više krivina, kako bi manji akcenat bio na sirovoj snazi motora i maksimalnoj brzini, a veći na ubrzanju i savladavanju krivina, uz štednju guma. Naravno, time bi i umeće vozača još više došlo do izražaja, a takmičenje postalo daleko zanimljivije.