Slogan i vizuelni identitet takmičenja za Dečju pesmu Evrovizije 2019

Spektakularna pobeda Roksane Vegel sa pesmom „Anybody I want to be" prošle godine bila je prva pobeda Poljske na ovom takmičenju. Poljska je bila među takmičarima prve Dečje pesme Evrivizije 2003. godine i od tada je učestvovala ukupno pet puta, vraćajući se 2016. godine nakon pauze od 11 godina.

SLOGAN „SHARE THE JOY" - „PODELI RADOST".

Evropska radiodifuzna unija (EBU) i poljska radiotelevizija (TVP) na konferenciji za medije na Pesmi Evrovizije 2019. godine u Tel Avivu otkrili su zvaničan logo i slogan za predstojeću Dečju pesmu Evrovizije 2019. Slogan ovogodišnjeg takmičenja je „Share the joy" - „Podeli radost".

LOGO TAKMIČENjA

Logo takmičenja čini zmaj u jarkim bojama koji simbolizuje slobodu, svetlost i zajedničke radosne trenutke. Ideja je da ovaj kreativni koncept prikaže da način nas zajednički rad i trud čine boljim, jačim i radosnijim dok slavimo lepe trenutke u životu.

ARENA GLjIVICE - DOMAĆIN TAKMIČENjA

17. takmičenje za Dečju pesmu Evrovizije biće održano u Areni Gljivice, jednom od najvećih i najmodernijih sportskih i zabavnih prostora u Poljskoj.

 

broj komentara 0 pošalji komentar