Filmski stručnjaci za rad u avionu

Da bi letove učinila prijatnijim, posada aviona bira filmove za putnike.

„Singapur erlajns“ među zaposlenima ima 70 filmskih stručnjaka koji rade na različitim lokacijama širom sveta. Potpredsednik komisije za proizvodne inovacije Ng Yung Han kaže da se odbor za reviziju filmova sastaje jednom mesečno u Singapuru. Inostrani članovi komisije svoje mišljenje šalju elektronskom poštom.

„Mišljenja i kritike članova komisije pomažu nam u izboru popularnih filmskih sadržaja koji su u trendu širom sveta. Mnogi filmovi izazivaju kontroverze u pojedinim zemljama. Članovi komisije pomažu nam da donesemo najbolje odluke i svojim putnicima ponudimo aktuelne i kvalitetne filmske naslove", navodi Han.

Popularnost, nagrade i usklađenost s kulturnim normama najvažniji su standardi prilikom selekcije filmskih ostvarenja. Iz „Singapur erlajnsa“ kažu da najnovije filmove putnici u avionu mogu da pogledaju najkasnije tri meseca posle premijere.

Da bi se ispunile želje putnika, kompanije anketama traže povratne informacije, koje su važan preduslov za biranje filmova. Uglavnom su to filmovi zabavnog sadržaja. 

Avio-kompanija „Emirati“ je prva kompanija koja je postavila ekrane na sedišta putnika u avionu, još 1992. godine. Za selekciju filmova u ovoj kompaniji zadužen je tim od osam članova.

Putnici „Emirata“ u svakom trenutku na raspolaganju imaju bazu od 700 naslova, bez obzira na to gde se avion trenutno nalazi i odakle putnici dolaze.

Sajmon Katbert, menadžer zadužen za zabavu u avio-kompaniji „Keti Pacifik“, kaže da uspešan odabir filmova počiva na ravnoteži između jezika i žanrova.

S obzirom na činjenicu da su među najpopularnijim naslovima filmovi koji dolaze iz holivudske, kineske, bolivudske i japanske produkcije, potreban je veoma raznovrstan izbor da bi svi putnici bili zadovoljni.

Komisija „Keti Pacifika“ bira filmove tokom letnjih meseci, u konsultacijama sa filmskim kritičarima.

Katbert kaže da kompanija mesečno kupuje između 70 i 200 filmskih ostvarenja.

„Uvek smo iznenađeni utiskom koji na putnike ostavljaju romantične komedije i komedije uopšte", objasnio je Sajmon Katbart za Australijan njuz.

broj komentara 0 pošalji komentar