Na granici savršenstva

Jedan od najvećih muzičara i tekstopisaca današnjice, Leonard Koen, održao je sinoć u Beogradu fantastičan tročasovni koncert pred oko 10.000 ljudi.

Sinoćni koncert kanadskog kantautora Leonarda Koena u Beogradskoj areni pred gotovo deset hiljada posetilaca, ostaće upamćen po svirci koja se zvučno i izvođački graničila sa savršenstvom.

Nastup započet u 20.40, uz kraću pauzu na polovini, Koen (74) je okončao nešto pred ponoć posle tri bisa, a od publike u Areni koja je na kraju ustala na noge, opraštao se između ostalog i rečima: "Povlastica je biti pred ovakvom publikom. To nas osvežava".

Koen je došao u Beograd u okviru svoje prve svetske turneje posle 15 godina, a Arena je zbog velikog interesovanja nekoliko dana pred koncert pustila u prodaju dodatan broj ulaznica, tako da je publika gotovo u potpunosti ispunila sedišta u parteru i na donjim tribinama.

Dok je njegov šestočlani bend uz tri ženska vokala počinjao koncert sa "Dance Me To the End of Love", Koen je izašao na pozornicu u elegantnom tamnom odelu sa šeširom, burno pozdravljen od publike u Areni, koja nije prestajala da čestim aplauzima nagrađuje pevača čak i usred pesama "The Future", "Aint No Cure For Love", "Bird on a Wire", "Everybody Knows" i "In my Secret Life".

Skoro nestvaran, kristalno čist zvuk benda i dubok, ali topao Koenov glas ispunjavali su svaki ugao Arene u "Who By Fire", "Waiting For a Miracle" i "Anthem".

Poslednju je najavio rečima: "Hvala vam mnogo za vašu toplu dobrodošlicu ove večeri, prijatelji. Sledeću pesmu će prepoznati stanovnici ovog hrabrog grada, koji su prošli kroz mnoge nedaće".

Pošto je napravio dvadesetominutnu pauzu, drugi deo koncerta Koen je otvorio svirajući sam klavijature u "Tower of Song", a zatim i gitaru za prvi veliki hit u karijeri "Susanne" iz 1967. godine, koji je ispratila masa svetlucajućih mobilnih telefona u tami dvorane.

Koen i njegovi muzičari nastavili su da sa impresivnom lakoćom i nadahnutošću nižu pesme "Sisters of Mercy", "Gipsy's Wife" i "Boogie Street", koju je otpevala Šaron Robinson, prateći vokal, uz ovacije beogradske publike.

Usred jednog od najvećih hitova svoje karijere "Hallelujah", Koen je ponovo odao priznanje glavnom gradu Srbije otpevavši: "I did not come to Beograd to fool you".

Zvaničan deo koncerta okončan je uz Koenove klasike "I'm Your Man" i "Take This Waltz", posle čega je Kanađanin teatralno otplesao sa pozornice.

Poustajala publika sa sedišta gromoglasno je dozvala Koena na prvi bis za "So Long, Marianne" i "First We Take Manhatten", a muzičar se potom vraćao za još dva bisa kada su izvedene i "If It Be Your Will", "That's No Way To Say Goodbye", "Closing Time"...

"Hvala vam što održavate moje pesme živima", zahvalio se Koen, koji se tokom nastupa često poklanjao publici skidavši šešir.

Tek je paljenje svetala u dvorani posle trećeg bisa nateralo posetioce da počnu da napuštaju Arenu.

broj komentara 2 pošalji komentar
(petak, 04. sep 2009, 04:10) - anonymous [neregistrovani]

kakva Madona kakvi bakrači

Tako je prijatelju, potpuno se slažem s tobom. Pravi kompletni pesnik muzičar džentlmen, koji sam piše. komponuje,svira i peva svoju muziku. skromnog i primernog ponašanja . Kakvo vekiko osveženje u odnosu u osnosu na one druge gologuze .

(petak, 04. sep 2009, 00:27) - anonymous [neregistrovani]

_

Е ово је требало видети. Каква Мадона какви бакрачи..