Zaboravite na "4x4", vreme je za "6x6"

Terenske osobine tenka, ubrzanje sportskog automobila i luksuz i udobnost limuzine – da, to može biti samo „mercedes G63 AMG 6x6“. Sa cenom od 404.000 evra trenutno je najskuplji model ovog štutgartskog proizvođača.

„Mercerdes-Benc" je predstavio svoje novo monstruozno terensko vozilo sa šest točkova – prvo takvo još od modela koji se pravio za naciste tridesetih godina prošlog veka.

Reč je o „mercedesu G63 AMG 6x6", modelu baziranom na ikoni među džipovima, "G-Wagon"-u.

Prosto je neverovatno šta su Nemci uspeli da spoje: terenske osobine tenka, ubrzanje sportskog automobila i luksuz i udobnost limuzine!

Sledi podatak koji posebno fascinira: od 0-100 kilometara na čas treba mu manje od šest sekundi!

Da bi mu omogućili takvo brutalno ubrzanje, ljudi iz „Mercedesa" su zamenili "G-Wagon"-ov standardni 3-litarski dizel motor 5.5-litarskim V8 motorom sa "twin-turbo" punjenjem.

Rezultat koji su dobili je 536 konjskih snaga, za koje nikakav problem ne predstavlja to što ovaj „šestočkaš" ima 3,85 tona. Kao ni dužina od 579 centimetara.

Zanimljiv je način na koji su opisali njegovo „dobro snalaženje" u prirodi – „kamenite terene savladava agilnošću planinske koze, a gaženje reke za njega je dečja igra".

Možda zato što ima točkove od 37 inča.

„Svako ko bude ispitivao njegove terenske performanse, biće impresioniran ubrzanjem poput katapulta koje može ostvariti ovaj pikap težak 3,85 tona", ističe se još u „Mercedesovom" saopštenju.

Međutim, kod njega je sve masivno pa i cena: 404.000 evra! To ga čini najskupljim modelom u „Mercedesovom" opusu i tri puta skupljim od „pretka", "G-Wagon"-a.

Biće proizveden u ograničenoj seriji.

Očekuje sa da najpopularniji bude na Bliskom istoku, gde će prodaja takođe biti limitirana, na oko 30 primeraka godišnje. 

Terenac sa šest točkova nije prvi te vrste koji je proizveo ovaj bavarski gigant. Između 1934. i 1939. godine za nemačku vojsku, tačnije Treći rajh, pravio se "G4", vozilo spremno za najveće napore mimo asfalta.

„Mercedes" je proizveo svega 57 komada, od kojih je Hitler posedovao osam. Bio je njihov veliki obožavalac i uglavnom su stajali po njegovim dvorcima širom Nemačke.

Za razliku od mnogo mlađeg brata "G63 AMG", "G4" nije imao pogon na svih šest točkova, već samo na zadnja četiri.

„Preživelo" ih je samo tri. Jedan je u vlasništvu španske kraljevske porodice, u čijim rukama je završio nakon što ga je Hitler poklonio generalu Franku 1939. godine.

"G63 AMG 6x6", najjača „mečka“ do sada
broj komentara 16 pošalji komentar
(subota, 16. mar 2013, 21:52) - Runjocaveman [neregistrovani]

Kupci

Kupci ce biti americki farmeri njima treba za prevoz konja , krava i svinja, prikace prikolice,taman dobar.

(subota, 16. mar 2013, 18:16) - anonymous [neregistrovani]

mocno vozilo

Recimo za brzi prevoz vojnika na nepristupacnim metstima.Mudro i vise namensko.
Pogledajte slike sta jehitler tada imao cudi me da njihovi dzipovi vec nemaju krila.

(subota, 16. mar 2013, 18:07) - anonymous [neregistrovani]

??

Tockovi 37 inca, motor V8 5.5l i tezak 3 850kg. Je li Mercedes izbacio neke podatke o potrosnji ?! Ako ovo cude treba da se krece van puta i po nepristupacnim predelima, podrazumeva se da u blizini nema pumpi. Pa me bas interesuje kolika je i zapremina rezervoara?

(subota, 16. mar 2013, 17:51) - anonymous [neregistrovani]

lovor

Naravno da nije mercedes bez razloga ulozio pare. Ovaj auto iako nece doneti nikakvu zaradu mercedesu donece mu ono isto sto donosi i tim kapitalistima koji pljackaju radnike da bi mogli ovako nesto da kupuju i da se izivljavaju - status.
Najstrasnija stvar u svemu tme je sto imas ljude koji ne da nemaju za auto nego i da im poklonis auto ne bi imali za benzin a ovde se odusevljavaju kao Wooow kakva masina i ne shvataju nista, da su obicni kmetovi, radna snaga, orudje koje govori.

(subota, 16. mar 2013, 16:50) - Miloš [neregistrovani]

Aman bre...

Pa nisu iz Mercedesa blesavi da su pravili ovako nešto a da već nemaju kupce... Pa nije slučajno pola ovog spota na peščanim dinama... Za te pare, jedini koji će moći da kupe jedan, a kojima će nekada i dobro doći su šeici koji imaju pare, al imaju i peska kolko oćeš... Može asfalt da se dovede do svakog sela u normalnim predelima, al ne može autoput na pesku da se napravi, bar ne jeftino... A svakako da Mercedes nije bezveze uložio pare da napravi ovo čudo...

(subota, 16. mar 2013, 16:24) - anonymous [neregistrovani]

Na kraju

ce da ispadne "medjedina" u obliku kamiona .

(subota, 16. mar 2013, 16:18) - Dejan [neregistrovani]

daleko od potrebe

Kupovaće ga kinezi i ostali kojima je Mercedes statusni simbol. Ko je ikada bio u aziji zna o čemu pričam

(subota, 16. mar 2013, 16:17) - anonymous [neregistrovani]

Hronoloski razvoj

Sledeci Model je gusenicar na zadnja 4 tocka, a zatim sledi Afrika(u pohod i osvajanje).
Sto Hitler nije mogao tenkom to ce proci tehnikom.
Korumpirani Vlastodrsci jedva cekaju da se izivljavaju po pesku, a bodrit ce ih bosonogi smrtnici.

(subota, 16. mar 2013, 16:05) - naravno ja [neregistrovani]

zamoljavam

Citaoce koji znaju samo za fice i za bicikle naranite praci i ne dirajte nista

(subota, 16. mar 2013, 15:30) - anonymous [neregistrovani]

terenske osobine tenka??

"Теренске особине тенка"

- Ovo je greška, taj džip nema osobine tenka, zato što tenk ima gusenice, nema točkove. Oklopno vozilo ima točkove, dakle taj džip ima osobine oklopnog vozila.