Нова година на 10.000 метара

Ситно одбројавамо до уласка у 2020.годину. Неко ће бити кући са породицом, неко на тргу или у кафани. Али ко све ради и у новогодишњој ноћи и која су то необична места где вас све може затећи 1. јануар.

Како изгледа проводити новогодишње празнике у ваздуху знају стјуардесе Марина и Тамара. Када се приближи поноћ оне су или негде на 10.000 метара висине или се тек припремају да полете.

„Прошле године смо летели за Дизелдорф, 31. децембра. Потпуна новогодишња еуфорија је владала, како код нас запослених, тако су и сви путници били весели. Слетели смо у Београд, лет је био пун, поклона је било и превише и било је стварно еуфорично“, рекла је стјуардеса Марина Јовановић.

„Иако летим већ шест година, још увек ми се није десило да новогодишњу ноћ проведем у авиону. Али ми се зато десило да радим ранојутарње летове првог јануара. Последњи који сам радила је био до Загреба, и за разлику од тих ноћних летова када је еуфорија мало већа, ујутру сви буду поспани, уморни од претходне ноћи, ненаспавани, мало је спорија атосфера“, истиче стјуардеса Тамара Милојевић.

Ненаспавана је први јануар дочекала и Ана Иришанин из Врњачке бање. И то у краљевачком породилишту, где је у првим сатима 2019.године пристигла Хана.

„Било је мало необично дочекати Нову годину у породилишту са контракцијама, са боловима и ишчекивати најлепши могући исход те вечери. Порођај је протекао у најбољем могућем реду, девојчица се родила у четири ујутру и улепшала нам улазак у ову 2019. годину“, рекла је Ана Иришанин.

У Нову годину са свим породицама које су добиле беба мразеве, али и онима који их нестрпљиво ишчекују, већ 18 година улази телефонско саветовалиште „Хало беба, а 40 медицинских сестара годишње прими око 150 хиљада позива. Телефон не престаје да звони ни у новогодишњој ноћи.

„За новогодишњу ноћ 2018./2019. године било је око 160 позива у току ноћи, дакле од 19 часова увече до првог јануара до седам ујутру“, напоменула је Јелена Васојевић, медицинска сестра у телефонском саветовалишту „Хало беба“.

На врху листе су проблеми са температуром деце, ту је и дојење на високом другом месту, затим репираторне инфекције и ту су нам и грчеви који муче новопечене родитеље. Њима је свеједно да ли је Нова година или нека друга ноћ. Оно што нас обрадује јесте да нас родитељи понекад позову само да нам честитају Нову годину.

Последњих година многи желе да са што необичнијег места честитају Нову годину, отуда и захтеви да се отворе позоришта или биоскопи.

„Имали смо чак и ове године неколико питања на ту тему од наших посетилаца, а најбоља идеја је била да направимо неки фимски маратон филмова који су били најгледанији у току ове године. Међутим, с обзиром на то да биоскоп ради сваки дан ипак смо одлучили да наши запослени имају прилику да новогодишњу ноћ проведу негде ван радног места“, рекла је Анђела Вулин, менађерка биоскопа.

А већ првог јануара места за забаву поново има на претек.

Ових дана треба се сетити и оних који ће новогодишње празнике провести на не баш пожељним местима, као што су болнице, домови за бескућнике, свратишта за децу. Топао оброк, зимска гардероба или слаткиш за најмлађе, улепшали би и њихове новогодишње празнике.

број коментара 4 Пошаљи коментар
(недеља, 29. дец 2019, 19:01) - Горан [нерегистровани]

Е мој ПитбуллСРБ-о ...

Брате, ПитбуллСРБ-о, види се да никада ниси путовао авионом па и немаш појма ко су и шта раде чланови посаде једног путничког авиона, пре и после лета, за време лета и у ванредним ситуацијама. Посада авиона пролази кроз посебну обуку да у најтежим случајевима ТЕБИ као путнику (ако икада и будеш путник у авиону), помогну да сачуваш живот. Није лепо брате да тако причаш о њима.

(недеља, 29. дец 2019, 14:54) - PitbullSRB [нерегистровани]

Sve je to normalno

Svaka konobarica pa i te konobarice u avionu dočekuju novu godinu na radnom mestu takva im je profesija.

(недеља, 29. дец 2019, 13:06) - anonymous [нерегистровани]

Cekaj te, kud ste navalili?

Imamo jos dve nedelje.

(недеља, 29. дец 2019, 10:07) - anonymous [нерегистровани]

Lepa memorija

Jedne godine sam razvozio picu cele noci. Neki pijani nisu hteli da plate za narudzbinu jer sam kasnio desetak minuta. Bio sam u iskusenju da im podelim "roditeljske" ali ipak nisam, jer oni su bili pijani a ja nisam. Osim toga musterija je uvek " u pravu" ... Kako god, lepo mi sad kad se setim posle svih proteklih godina. Uvek dam jako debeo baksis kad god mi neka isporuka stigne na vrata :) ... Srecna nova :)