Да ли узимати ауто са аутоматским ДСГ мењачем

Када купујете половни аутомобил никада довољно савета. Са специјализованог сајта о аутомобилима преносимо део текста који говори о куповини аутомобила са аутоматским мењачем

Постоји ли Бог? Да ли смо сами у свемиру? Где живи Деда Мраз?

Поред ових питања, немамо одговор ни на питање исплати ли се и колико је ризична куповина кола са аутоматским ДСГ мењачем.

Зашто?

Зато што нисмо нашли ни једног стручњака, домаћег или страног, као ни један проверен извор који би могао или желео на јасан начин да објасни читаву проблематику и представи коначан закључак онако како то (наши) људи воле - црно или бело (нема између).

А верујте да смо се наслушали много тога, прочитали много тога, анализирали, тражили, упоређивали... И одустали.

Једни тврде да је ДСГ фантастичан мењач, који не прави никакве проблеме ако се редовно одржава. Међутим, када им поставимо мало конкретнија питања у вези механичких и софтверских проблема и како су исти решавани у зависности од верзије, схватамо да ни они не знају читаву причу.

Посебан је проблем у томе што су наводно „исти" ДСГ мењачи различито подешавани за различита тржишта. Такође, неки су добили измене софтвера, неки нису. Има ту још много разних прича, гласина и читавих теорија завере, па одустајемо од борбе са ветрењачама.

Нека неко други објасни све у вези ДСГ мењача. Ми бисмо исто волели да знамо комплетну „истину" у вези сваке верзије, сваке софтверске интервенције, сваке измене на механици, узрока кварова, ванредних сервисирања и измена...

Ако знате енглески, "прогуглајте" мало - наћи ћете материјала да читате следећих неколико месеци. Стога смо заузели неутралну позицију. Ако вам се свиђа ауто са ДСГ мењачем, купите га, ако се плашите његове поузданости, прескочите га - нас не питајте за савет.

(Део текста са сајта Половни аутомобили

број коментара 5 Пошаљи коментар
(петак, 26. апр 2019, 01:40) - srx [нерегистровани]

VW DSG

Tekst se radi o specijalnoj verziji automatskog mjenjaca - DSG. Parne i neparne brzine se nalaze na zasebnim "osovinama" tako da je mjenjanje neprimjetno. Nema trzanja, gubljenja snage motora i slicno. Takva vrsta mjenjacke kutije ima posebne probleme koje su karakteristicni samo za nju. U tekstu se pisac dotice toga. Pozitivno protiv negativnog za DSG mjenjacke kutije. Sta je negativno opste? Da li strucnjaci znaju.
Mene panika hvata kada citam komentare. Ljudi buncaju o svojim gastarbajterskim dozivljajima u SAD, VB i Svajcarskog i pisu o potpuno drugim mjenjackim kutijama nego sto se radi u tekstu. Valjda zelja da se napise "za dnevnik" u rodnoj zemlji, da narod vidi kako se uspjelo u svijetu.

Evo, ako cita neko koga interesuje komentar nekoga ko ima iskustva sa DSG mjenjacem:
VW Golf 1,6 DSG 6-brzina. Dizelas. 2012 godina. Vozio dvije godine. Velika kilometraza radi posla. Nikada bolji automatski mjenjac nisam koristio. Golf je letio po autoputu, bio tih i lak za kontrolu po gradu. Tokom "stani-kreni" u guzvi po gradu sam koristio samo kocnicu. Nikada se nisam umorio radi toga. Nikakavih problema sa pregrijavanjem ulja za automatski mjenjac prilikom koristenja rikverca. To je moje iskustvo sa, dakle, drugom generacijom VW DSG automatskih mjenjaca na relativno malom autu sa malim motorom. Vozen na -30 stepeni a i na +40. Bez ikakvih problema.

(четвртак, 25. апр 2019, 13:10) - anonymousTO3A [нерегистровани]

ZAKON

33 godine vozim sa automatik menjacem ovde u Americi, gde je obican menjac tabu za 95% amera!
Nista gore, nego smrad nagorele lamele, a to se desava kod neiskusnih u zastojima, gde saobracaj ide kreni-stani, kreni-stani! Za mene je automatik nacin zzivota!

(четвртак, 25. апр 2019, 13:01) - NIKOLAKRAJINALONDON [нерегистровани]

SKUPLJI

U GB automobili sa automatskim mjenjacem su skuplji, vise trose, osiguranje je skuplje , skuplji djelovi i popravci .
A i sporiji su - ljeniji.

(четвртак, 25. апр 2019, 09:14) - anonymousR.Jovanovićjim [нерегистровани]

Značenjeam

Od 1980 god vozim auto sa poluautomatskim 1. Pežo 405 GL prošaosam 230 000km prodao sam ga jer nije imao klimu.Njega sam dao i doplatio 3.000franak švajcarskih i kupio Pežo signature takođe automatik i klima lage sa njim sam prošao 235.000km i dao ga supruzi pošto je brak a meni ostavio KIA sport tage 4x4 96god koje i sada vozim sa njim sam prošao do sada 142hiljade bez problema . Poruka vršite "Male i velike srvise na vreme i neće vas boleti glava Pozdrav

(четвртак, 25. апр 2019, 08:59) - anonymous [нерегистровани]

Купите електро ауто

па вам мењач неће ни бити потребан. Код електро мотора је моменат мотора практично исти од нулте брзине па до максималне снаге мотора и за мењачем нема потребе. Што се тиче аутоматског мењача потпуно сам сигуран да је у софтвер могуће уградити све што би икоме пало на памет, осим наравно тренутног осећања власника возила (за шта опет постоји дугме: спортски мод итд.). Према томе тај мењач мора бити добар без обзира на сложеност.