Продаја албума опада у корист стриминг сервиса

У данашње време, свуда око нас су људи са слушалицама. Популарност плејера и стриминг сервиса довела је до пораста продаје музике на интернету, а у исто време наставила је да опада продаја албума у традиционалним музичким радњама.

Нове технологије свој велики утицај прошириле су и на музичку индустрију. Продаја музике на интернету рапидно расте и на многим местима може се купити једна или неколико песама, као и цео албуми. Тиме бирамо само оно што желимо.

Анализе тржишта указују на то да је током прошле године продаја албума у САД пала је 18,2 посто у односу на претходну годину, а продаја песама пала је 28,8 одсто, показују најновији подаци фирме "Buzz Angle", која прати потрошњу музике у Америци.

У међувремену, музички стримови, укључујући аудио и видео, повећали су се за 35,4 посто.

Од укупне музике коју су Американци слушали проле године, 77 одсто било је путем услуга стриминга музике попут Спотифаја и „Епла“, док је 17,3 одсто од тога било кроз продају албума и 5,7 одсто кроз продају синглова, пренела је Хина.

Прошле године, компанија за куповину преко интернета, „Бест бај“, одлучила је да престане да продаје ЦД-ове, а та је промена резултат тога што издавачке куће све више размишљају о томе да ли уопште треба албуме објављивати у физичком облику.

„Ствари су јасне, куповина музике сада излази из моде готово једнако брзо као и стриминг музике“, пише Ролингстоун.

број коментара 0 пошаљи коментар