„Икарбус“ произвео први аутобус са „евро 6“ мотором

Из производних хала „Икарбуса“ изашао је нови међуградски аутобус, по лиценци „Мерцедеса“, који се први пут у Србији испоручује са мотором са најновијим стандардом емисије „евро 6“. Србија се с тим производом сврстава у 10 европских земаља које могу да произведу овакво возило по највишим европским стандардима. Тиме се отварају нове могућности да се аутобуси извозе на тржишта у окружењу, са конкурентном ценом.

„Икарбус“ је произвео прво возило у Србији са еколошком нормом „евро 6“, што значи да домаћи превозници неће морати више у иностранству да набављају аутобусе за превоз на дугим линијама који могу да се крећу европским путевима и градовима без ограничења.

Овај производ је технолошки далеко најнапредније возило икада произведено у домаћој фабрици, а сазнајемо да ће се „Мерцедесова“ технологија користити и у другим моделима који се планирају у „Икарбусу“.

Преко 50 одсто компоненти укључујући и шасију израдиле су домаће фабрике и радионице, што је и те како подстакло кооперанте да се и они, уз „Мерцедесова“ упутства, технолошки унапреде.

„Аутобус има 51 седиште, у његовој изради примењени су најсваременији материјали и најбољи безбедносни системи. Уграђен је и мотор 'евро 6' који задовољава најстроже европске прописе и надамо се да ћемо имати изузетно конкуретан производ“, каже генерални директор „Икарбуса“ Александар Вићентић.

У овај аутобус први пут су уграђене камере за безбедност, тачније, ризик да возач заспи за воланом сведена је на минимум.

„Шта да вам кажем, аутобус се вози као путнички аутомобил. У случају да заспите за воланом имате две врсте упозорења, чим пређете траку пале се системи тако да нећете моћи да заспите за воланом“, објашњава Драгослав Ђоковић, пробни возач „Икарбуса“.

Аутобуси из „Икарбуса“ наћи ће веома брзо купце јер њихова цена је конкурентна на тржишту. Већ се преговара за извоз за БИХ, а ова фабрика на основу развијене технологије Мађарима извози компоненте јер су они одлучили да после две деценије поново производе аутобусе посто су своју индустрију угасили.

Нови аутобус возиће на релацији Београд-Нови Сад и имаће комплетан комфор туристичког аутобуса, интернет и видео-мрежу.

 

број коментара 15 пошаљи коментар
(четвртак, 24. авг 2017, 09:39)
anonymous [нерегистровани]

Kanta

Krš od autobusa. Posle tri godine se pretvori u krntiju pinu izduvnih gasova. Samo solaris u gradskom prevozu Bg. Ništa bolje, pokazao se sjajan.

(четвртак, 24. авг 2017, 01:06)
Kablar [нерегистровани]

Ma

Ma svi sklapaju,niko ne proizvodi,Mercedes, BMW itd.

(среда, 23. авг 2017, 22:57)
anonymous [нерегистровани]

Sta Bre EVRO-6 motor.

Ja vec 5 meseci vozim auto sa EVRO-8 motorom i ne hvalim se!
Ajjjj auto... da, da prebacih se na telefon... Samsung S8... greskica

(среда, 23. авг 2017, 22:40)
anonymous [нерегистровани]

Svaka cast!

Stvarno je zaloano citati komentare iskomleksiranih ljudi, duboko nezadovoljnih svojim zivotima koji jedva cekaju da ispolje svoje nezadovoljstvo na ovako lepim vestima. Eh da je srece da takvi odu iz ove zemlje da nas ne ometaju u radu sa svojim beskonacnim filozofiranjem. Preko 50% delova na ovom autobusu je plod domace proizvodnje, drugo MAN, Mercedes, Volvo, Scania u svojim automobilima i vozilima koriste delove koji su patentirani u zemljama sirom sveta pa opet svi ukupne zasluge pripisuju Nemcima odnosno Svedjanima.

(среда, 23. авг 2017, 17:34)
Zemlja neslućenih nizina! [нерегистровани]

Posle većeg privrednog rasta...

i od nemačkog,imamo i tehnološko unapređenje nemačke tehnologije!-Mašala!

(среда, 23. авг 2017, 17:30)
Anekdota iz "Fiće" [нерегистровани]

Srpske komponente!

Naš majstor je dobio crtež da napravi sirenu za prvog Fiću:Došla komisija da primi rad.Za membranu,majstor je ugradio deblji pleh,ono što je tada imao!-Da čujemo!-Muk,sirena mrtva!-Majstor se mučio,pa će gledajući u crtež:"Pa,nigde ne piše da mora da svira!"

(среда, 23. авг 2017, 17:07)
anonymous [нерегистровани]

Svaka cast, svaki uspeh je pozitivna stvar, a ko zavidi i kritikuje, neka to i dalje radi

Lepo pise :
Преко 50 одсто компоненти укључујући и шасију израдиле су домаће фабрике и радионице, што је и те како подстакло кооперанте да се и они, уз „Мерцедесова“ упутства, технолошки унапреде.
Znaci preko 50 odsto komponenti je nas proizvod, tako da ne vidim razlog za besmislene komentare i kritike koje neko jedva ceka da prosipa u komentarima...

(среда, 23. авг 2017, 16:17)
anonymous [нерегистровани]

Euro6

Pa zašto bi ikarbus ili bilo ko pravio euro6 motore kad se i u daleko javim zemljama praktikuje kupovina i ugradnja tuđih motora.

(среда, 23. авг 2017, 16:13)
Dragan Dubonjac [нерегистровани]

proizvodnja

Dragi gospodine posto radim na mestu koje je relevantno u vezi Automobila Kamiona i Autobusa sa 10000% sigurnosti vam mogu potvrditi da jedan Mercedes ili Man ili Scania koriste usluge medjunarodnih proizvodjaca delova.
Navesu samo primer Preduzeca iz SMitrovice koje pravi Ventile za BMW MB I Peugeot smatrate li da je zbog toga MB ili BMW Manje BMW IÖI MB ?!

(среда, 23. авг 2017, 15:39)
Stefan [нерегистровани]

Proizvodnja

Da li iko u ovoj zenlji zna sta je definicija proizvodnje a sta sklapanja?

Ako uvezes iz 50 zemalja sveta gde se Proizvode ovi delovi i svi stigli u Srbiju a onda ih nasi radnici za 20.000 rsd sklope onda Srbija taj autobus nije proizvela vec sklopila.

Proizvoditi znaci napraviti neki proizvod ili u modernom svetu masina napraviti novi proizvod gde je vecina delova osmisljena u razvojnim centrima u Srbiji, zatim to isto izliveno itd u Srbiji takodje testirano ovde i onda konacno sklopljeno. Ja bih mnogo srecniji bio da u srbiji vidim 100 razvojnih centara za mercedes a sklapanje moze i da nestane sto se mene tice.

Narod je totalno poludeo a ovakve gluposti se propagiraju on daily basis. Uzas jedan!