Платформа „Воч“ уводи „Фејсбук“ у дневну собу

Две милијарде корисника „Фејсбука“ у просеку проведе око 50 минута на овој друштвеној мрежи, а будући да је компанији стало да њени корисници више времена проводе на мрежи, однедавно је ту платформа „Фејсбук воч“.

Фејсбук воч (Facebook Watch) садржи оригиналне и ексклузивне видео-серије неколико партнера попут Базфида (BuzzFeed) и Тејстмејда (Tastemade) који праве садржаје за Фејсбук.

Ово се може чинити као мали корак ако се узме у обзир колико је Закербергова компанија распрострањена, али ово је заправо највећа амбиција компаније „Фејсбук“ - да задржи кориснике на платформи што је више могуће, јер тако више зарађује.

Воч има задатак да постави Фејсбук тамо где је он најмање присутан - у дневној соби.

У суштини, Воч је признање компаније да је погрешно процењено да људи највише времена проводе на интернету, јер они и даље само желе да се опусте и гледају нешто лепо, у својој дневној соби (на каучу) или, понекад, у покрету.

Овим потезом Закербергова компанија улази потпуно у медијски бизнис наручивања и плаћања другим фирмама за оно што оне направе искључиво за „Фејсбук“.

број коментара 0 пошаљи коментар