„Дизни“ окончава уговор са „Нетфликсом“ и фаворизује свој стриминг програм

Продуценстка кућа „Дизни“ одлучила је да оконча уговор о партнерству с „Нетфликсом“ пошто покреће свој стриминг сервис како би се боље прилагодила жељама својих корисника, саопштила је та кућа.

Иницијатива је део нове стратегије Дизнија који ће уложити 1,6 милијарди долара како би удео у технолошкој компанији „Бамтек“ повећо са 33 на 75 одсто.

„Дизни“ ће тиме моћи да понуди стриминг свог спортског канала ЕСПН од 2018. године, а годину дана касније ће понудити сличне програме за забавни програм на који ће корисници моћи директно да се претплате.

Генерални директор „Дизнија“ Роберт Ајџер изјавио је да је повећање удела у „Бамтеку“ потпуно нова стратегија раста.

„Дизни“ ће 2019. окончати партнерство са „Нетфликсом“, али ће садржаји њене филијале „Марвел“ и даље неко време остати на платформи „Нетфликса“.

Традиционални медији су суочени са све већом конкуренцијом „Нетфликса“ и „Амазона“, а ускоро и „Твитера“ у спорту, који нуде садржај преко стриминга што више одговара навикама млађих генерација.

Одлука „Дизнија“ да фаворизује стриминг у односу на кабловско или сателитско емитовање потврђује да се овај начин емитовања сада сматра будућношћу америчких медијских компанија.

број коментара 1 пошаљи коментар
(среда, 09. авг 2017, 23:30)
anonymous [нерегистровани]

Favorizuje?

Na silu.