„Тесла“ представља „модел 3“ у марту 2016. године

Директор „Тесла моторса“ Илон Маск најавио је да ће нови електрични аутомобил те компаније бити представљен у марту следеће године. Са 38.000 наруџбина, интересовање за недавно представљене кућне и пословне батерије превазишло сва очекивања.

„Модел 3“, како ће се звати нови четвороточкаш, планира се да постане аутомобил који ће већина људи моћи да приушти са ценом од 35.000 долара. Имаће домет од 320 километара са једним пуњењем батерије, а производња се планира за 2017. годину.

„Тесла“ жели да „моделом 3“ приближи електричне аутомобиле широј публици, јер су досадашњи „модел С“ и „модел икс“ намењени за оне са дубљим џеповима.

Што се тиче недавно представљених кућних и пословних батерија, Маск је рекао да је потражња невероватна.

Кућна варијанта "Powerwall" већ је резервисана 38.000 пута, док је пословних верзија "Powerpack" наручено 2.500, што је, у ствари, 25.000 батерија, пошто свака "Powerpack" подразумева десет повезаних појединачних јединица.

„Потражња је невероватна. Не само у САД, већ широм света“, истакао је Маск.

број коментара 3 Пошаљи коментар
(четвртак, 07. мај 2015, 13:14) - Дрински [нерегистровани]

Прихватљива цена, нема шта!

Занима ме цена једног таквог половњака, старог до 10 год! Рачунам да све моје плате од 30.000 оставим за тај модел, само ако нађем обновљиви извор за преживљавање!

(четвртак, 07. мај 2015, 12:32) - anonymous [нерегистровани]

Mene zanima.

Jer moze da se ustedi koriscenjem energije iz obnovljivih izvora kojom se pune baterije za kucu i auto.
Ali dada je zakon los. Znam primer gde je covek postavio vetrenjacu malog kapaciteta jer elektrodistribucija nije u mogucnosti da dovede el.mrezu do njega, ali kad je postavio vetrenjacu u roku od mesec dana dosli su neki ljudi da mu narede da je demontira. Koriscenje prirodnih resursa??? Pa vetar nije vlasnistvo drzave, ni jedne, on nema vlasnika, on nastaje i nestaje "niotkud".

(четвртак, 07. мај 2015, 11:09) - anonymous [нерегистровани]

ZAsto?

Zasto je ostala nezapazena poseta Beogradu prof. dr. Slobodana Cuka iz SAD, koji je dugo vremena predavao na CALTEC-u energetsku elektroniku,a sada od prije 10 godina ima i svoju firmu TeslaCo i bas tih dana je predstavio na ETFu idejno resenje za napajanje elektricnih automobila...Nikoga to ne zanima izgleda