„Епл“ и Коби Брајант са "iWatch-ом" освајају тржиште

Пре неколико дана „Епл“ је најавио да ће ускоро почети производњу „ајвоча“, који ће ове јесени представити, а колико је компанија из Купертина озбиљна да заузме доминантну улогу на том тржишту најбоље сведочи чињеница да су већ ангажовали неколико врхунских спортиста за тестирање и каснију промоцију својих паметних сатова. Један од њих је и Коби Брајант.

Према наводима Волстрит џорнала, „Епл“ развија неколико паметних сатова са различитим димензијама екрана, а један од њих ће, наводно, имати дијагоналу од 6,35 центиметара (2,5 инча).

Ројтерс преноси како ће тајванска компанија „Кванта“, којој ће бити поверена израда „ајвоча“ (iWatch), покренути масовну производњу у јулу, а из америчког технолошког гиганта очекују да ће у првој години након представљања испоручити 50 милиона сатова. 

Зато је „Епл“ већ ангажовао врхунске спортисте да испробају геџет приликом интензивног тренинга, пошто сат, наводно, мери потрошњу калорија, време спавања, ниво шећера у крви, ниво кисеоника у крви и многе друге здравствене параметре.

Коби Брајант прошлог месеца је посетио „Еплов“ кампус у Купертину, где је највероватније причао о промоцији новог сата. Осим што је невероватно популаран у САД и Европи, звезда ЛА Лејкерса има огроман број обожавалаца у Кини, што је „Епл“ свакако имао у виду.

Брајант такође има спонзорски уговор са „Најком“, једним од наводних „Еплових“ партнера у развоју „ајвоча“.

број коментара 1 Пошаљи коментар
(недеља, 22. јун 2014, 10:51) - anonymous [нерегистровани]

svasta

Ustvari nije proizvod extra nit specijalan nego 99% marketing da bi se proizveli snobovi...