Болиди и мала градска кола раме уз раме у Женеви

Посетиоци 84. Салона аутомобила у Женеви, од 6. до 16. марта неће знати где пре да гледају – у љуте спортске аутомобиле, нова СУВ возила или лепе хостесе!

Луксузни аутомобили су и ове године главне звезде женевског ауто-салона, али неколико вишенаменских модела СУВ, и мали градски „рено“ и „пежо-ситроен“ покушаће да их баце у своју сенку.

Италијански „Ферари“ је представио нову верзију свог друмског јуришника, „калифорније Т“, којoм улази у конкуренцију кабриолета. Уз турбо мотор, тај модел развија 560 коњских снага и може да достигне 360 километара на час. Његова цена би требало да буде око 200.000 евра.

„Ламборгини“ долази са својим „хураканом“ који треба да замени модел „гаљардо“ који је постигао највећу продају у историји те марке са знаком бика – са више од 14.000 комада.

„Хуракан“ може достићи 325 километара на час са 610 коња испод хаубе. Цена не би требало да буде мања од 200.000 евра.

На немачкој страни, „Ауди“ представља трећу генерацију свог „купеа ТТ“, олакшаног за 100 килограма у односу на претходну.

Бе-Ем-Ве је лансирао удобан комби „актив турер серије 2“ да би привукао породице и проширио понуду. Баварски бренд је изабрао предњи погон и жели да се такмичи са сличним „мерцедесом Б-класе“.

Купеом „С-класе“, „Мерцедес-Бенц“ намерава да потисне ривале, „Бе-Ем-Ве серије 6“ и „бентли континентал ГТ“. Тај модел је опремљен системом који нагиње аутомобил у кривинама да би боље држао пут, а његови фарови имају посебна кристална стакла од „Сваровског“.

„Порше“ моделом „макан“ напада сектор теренаца средње величине. Та фирма из Штутгарта се нада да ће постићи исти успех као с већим моделом исте врсте - „кајеном“, и тако повећати обим продаје. Нови модел би требало да кошта више од 60.000 евра.

„Опел“ доноси свој градски мали ауто „адам“ у новој верзији „рокс“, а млађима се обраћа и италијански Фиат с верзијама „фијата 500“.

„Рено“ и „Пежо-Ситроен“ се у „рат“ градских модела упуштају новом генерацијом „твинга“, „ситроена Ц1“ и „пежоа 108“.

„Твинго“ се тако први пут модернизује од 2007, а његова нова, али ретро-верзија, има мотор позади, да би било више места за путнике.

Изграђен на истој платформи као и нови „Дајмлеров“ „смарт“, „твинго“ први пут добија и петоро врата.

„Пежо-Ситроен“ на то одговара мини-градским аутом изграђеним у Чешкој, у заједничкој фабрици с „Тојотом“. Тај нови „Ц1“, у верзијама с троје и петоро врата, персонализован је различитим комбинација боја и кровом који се отвара. „Пежоов“ модел „108“ нуди сличне погодности.

Амерички „Форд“ је представио трећу верзију свог компактног седана „фокус“ - светског рекордера по продаји.

број коментара 4 Пошаљи коментар
(четвртак, 06. мар 2014, 12:17) - anonymous [нерегистровани]

auto

znate koji je auto najbolji ?
onaj koga imate........

(среда, 05. мар 2014, 12:57) - anonymous [нерегистровани]

Pihhhh

Kad ja mog jugića ožežim pa raspalim niz Ibarsku...
Kakav BMW kakav Maserati.

(среда, 05. мар 2014, 11:41) - anonymous [нерегистровани]

BE-EM-VE

Eh kad bi ovaj BMW ACTIV TURER imao i pogon na sva cetiri tocka, bio bi najbolji auto 2014!!!

(уторак, 04. мар 2014, 23:20) - anonymousac [нерегистровани]

aco

Ovaj mazerati jede malu decu....za dorucak...